Thursday, December 16, 2010

Damai~



Salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? aku doakan semoga korang sentiasa sihat2 sokmo... :)

cantik kan gambar tu?? amat damai sekali.. menurut My Big Sis, gambar tu di ambil di Ulu Yam sewaktu dia mengadakan picnic sambil ber-photo2.. :)

sebenarnya selama nie aku mencari ketengan dan akhirnya kedamaian yang aku perolehi.. Alhamdulillah.. panjat syukur aku ke pada Allah nan satu di atas kedamaian yang telah aku perolehi.. :)

tenang sangat hati aku skang.. terasa ringan aje pale.. =))
(macam ar selama nie berat sgt)

skang cuma perlu memikirkan perkara2 yang penting aje.. mengumpul duit tuk masa depan, mengumpul harta dunia dan akhirat (ceh wah) serta mengumpul segala kekuatan dan ketabahan dalam menghadapi dugaan dalam hidup ini... :)

ok ar.. semoga kalian jua akan peroleh ketenangan dan kedamaian yang hakiki... salam sayang buat semua.. :)

ps : No Need To Comments For This Entry.. ^.^








Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)