Monday, November 15, 2010

One Of My Wish List~ ^.^


Kredit Gambar Kat Aku Sendiri~

Salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? aku doakan moga korang berada di dalam keadaan yang menyenangkan... :)

hehehe... sangat2 epy.. sebabnya.. semalam 2 kali berganda epynya.. :)

1st sekali aku kuar dating ngan My Love En.Cinta bersama2 ngan My Lil Sis ke KL.. :)
celebrate his birthday.. (entry bestday en cinta aku baru td di publish.. autopublish blogspot sudah begong.. patutnya semlam kuar... )

2nd things.. aku telah berjaya merembat camera idaman kalbu aku semalam.. :)
hehe.. thanx to My Dad and My Mom atas "loan"  yang di pinjamkan pada aku.. ^.^
maka, salah satu my wish list dah tercapai buat takat nie.. sangat2 suka dan teruja... :)
(terasa sangat batak dan poyo ar pulak) :p

not bad ar regenya.. sebab skang pihak Canon sedang mengadakan jualan secara pakej.. 
kalo aku tak silap lens yang aku beli nie kalo di beli secara separate ada ar dalam lingkungan RM2k++.. tapi skang dorang jual ngan body sekali dalam RM3K++..
ngan memory card 8G, tripod, beg, cleaning things, software my.backup, warranty 3 years dan macam2 laie ar.. :)

so mulai skang aku kena start belajar cara2 nak guna DSLR nie ngan betul.. :)
mohon tunjuk ajar daripada korang eik... :)

ok ar.. mau teruskan mengodek2 camera itu.. nak tau lebih lanjut mengenai produk canon, Klik Sini dan nak tau laie mengenai model eos 55od, Klik Sini.. :)


3rd lak aku sempat merembat kasut kat Vincci.. kasut yg di pilih oleh En.Cinta... :">


ps : Thanx Ya En.Cinta Tuk Semalam Yang Amat Indah.. ^.^






Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

9 comments:

Anonymous said...

pasni bole la ambik gambar MDT & my rebinas..eceh!!

gamba kasut takde ke????? :)

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

fuh..... lama dah pakcik nak rembat kamera nih... tp tak kesampaian... ada aje mende lain yang rembat duit pakcik nih dolu...huhuhuhuh

~ mizzAmy ~ said...

wahhh.... dah dpt kamera baru lah. amy plak yg kamera that day tak leh guna. so kena buat wish list baru. agak2nya lepas kawin lah baru leh pakai dslr. T_____T

Unknown said...

MDT : hehehe.. gmbr kasut lupa mau ambik... sbb ter-exited sgt dpt kamera... :)

pokcik : hehehe... xpe pokcik next time mesti pokcik dpt rembat gak.. :)

amy : hehehe.. mtk dslr sbgai hantaran... :p

Bulan Dilangit Osaka Biru said...

sis.. terbaik lahhh.. hehehe.. nnti leh kuar outing ngn bulan:)

Unknown said...

bulan : hehehe.. baru2 nak mencuba... :">
blh aje andai ada peluang... blh mtk bulan ajar akak... :)

Asfan Ash said...

cis aku nak beli tp duit xckop 300....grrr

aku beli sony a290 je =_=

Unknown said...

arc : hehhee... xpe ar.. sok2 bila dah cukup rembat ar... :)

prince adnil said...

apa jua kamera x kisah yang penting cara kita menanganinya..ada masa nanti kita outing beramai2..yeeha

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)