Friday, January 29, 2010

Cakaran serta petelingkahan~



Salam n eelloopp semua~
hehehe...
nie adalah scheduled post..sbbnya arie nie aku nak wat byk keje... ;p
(dan dan aje byk keje nak d buatnya)


k ar xmo citer pepjg lebar.. aku nak citer psl brgaduh.. kat sni spesifikasinya adalah brgaduh semasa brcintan cintun.. bukannya brgaduh yang tumbuk2 mahupun yg tarik2 rambut.. (tarik2 rambut 2 kaum aku ar 2.. wat malu aje gaduh tarik2 rambut..)


hehehe... nak tau ngape aku pilih tajuk nie? sbbnya adalah... jeng jeng jeng... aku trlihat sepasang merpati dua sejoli kek dpn kdai aku td ngah bergaduh.. mcm2 perkataan yg kuar dr mulut dorg nie.. sampaikan aku rasa xsanggup nak dengar..


tp yang aku hairan b ajaib, dorg nie sikit pun xmalu gaduh depan khalayak ramai.. walaupun sbn parade nie xrmai org, tp blh tahan ar orgnya.. ;p


dan ayat yag masih sampai sekarang aku ingat bila dak pompuan 2 cakap mcm nie :
"Apa masalah awak sekarang ni? saya bukan lagi girlfriend awak lagi. awak yang buang saya macam tu. awak yang putuskan hubungan kita tanpa sebab yang boleh saya terima. awak tahu tak yang saya merana sebab awak? ada awak tahu yang saya akan menagis setiap kali saya rindukan awak dan apabila setiap malam saya engalirkan air mata saya hanya kerana saya masih sayangkan awak? ada awak tahu yang sekarang saya baru aje bangkit semula dari kesengsaraan saya selama ini? ada awak ambik kisah akan hal saya bila awak tnggalkan saya macam xde harga? ada ke?"


aku tgk blm sempat dak lelaki 2 balas apa yang dak pompuan tu serang dak pompuan 2 trus ckap lagi


"saya tak nak dengar apa2 dr mulut awak. apa2 yg kuar dr mulut awak cuma dusta. awak xprnah sayang saya. awak hanya kesian pada saya. dah lah. sekarang saya bahagia dengan hidup saya. saya penat dengan sikap awak. trlalu penat. 8 tahun dengan awak hanya suatu perkara paling bodoh penah saya lakukan. mencintai awak hingga sekarang adalah perkara paling merugikan buat saya sbb smuanya hanya sia2 aje."


tetba aku dgr dak lelaki 2 cakp mcm nie


"boleh hantar saya balik?"


aduss.. aku igtkan apa ar nak dia cakapkan.. rupa2nya dia nak mtk d antar balik.. hampeh sungguh~


tpkn, aku mcm xtau nak komen mcm mna.. sbbnya bg aku ar, kalo kita dah xde rasa sayang pd sesorg tu, baik ar lupakan trus. untuk apa meranakan diri sendri sdangkan org 2 ngah bahagia ngan idup dia.. kita gak yang sakit2 merana sebab dia.. btl x? maafkan aku kalau aku silap dlm pencaturan nie.. 


sbbnya, bg aku xsalah kalau kita msih sygkan ex kita.. xde hal tuk kita trus sygkan dri dia.. yg jd msalah n jd halnya bla kita snggup mranakan dri kita sndri hnya kerana dia.. kalo dia blh bahagia tanpa kita kenapa kita xblh?? kalo dia masih boleh trsenyum tnpa kita d sisi, kenapa kita hnya nak menagis?? kalo dia boleh melakukannya, kenapa kita xboleh?? so tepuk dada n tanya perasaan serta minda kita.. adakah yg kita lakukan nie berbaloi ngan apa yg kita dpt?? adakah apa yg kita tangisi ini akan membahagiakan diri kita nnti?? cuma ar renung2kan.. xkira ar awak 2 lelaki mahupun pompuan.. kita sama aje jika kita di dalam kekecewaan~


apa pun, jdlah diri kita sndri sewktu kita mula2 knal ngan dia.. jgn berubah hanya krna dia mnta kita brubah hnggakan kita xmenjd dri kita sndri lg.. sayangilah dia seadanya krana blm tentu dia menyayangi kita sprti mna kita syg pd dia.. :)


ok ar... pikir2 semula.. bg yg ngah kecewa brcinta 2, aku hrp korg blh pkir secara waras.. jgn ar nak maki hamun ex kita hnya krana kita xdpt nak miliki dia.. bg yg ngah bahagia mnyulam cinta 2, aku doakan mga kalian bhagia slalu.. so.. bye2.. :)


ps : aku pula bgaimna?? adakah aku telah sembuh drpada pnderitaan merindui ex aku?? atau aku pun sma mcm gurl td?? jwapan aku...... No Comments... ^-^











Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

8 comments:

~Kak AZZ~ said...

no komen juga...hahaha...

~LP Lum~ said...

kak azz : hehehe... tau ar jmpa CT semlm... no komen aje eik... ;)

larasephia said...

waaaa
rajin akak pasang tlinga dgr laki bini bgaduh nie
hehe

~Kak AZZ~ said...

wakakakakakaka.....cisssss......hehe....

~LP Lum~ said...

lara : dah gaduh kat dpan kdai aka nie... mna xdgr... :))

sI tEDI said...

apa brg nak gaduh2 depan org.. nak gaduh2 g balai lah!
lom apa2 dah gaduh. kawen esok.. terbang pinggan mangkuk. ekekkeke

~LP Lum~ said...

tedi : ahaks~ aku setuju sgt2 ngan komen ko.. sok2 msuk paper sbb nmpak U.F.O pdahal pngan mgkuk yg tobang... :)

Moon Death Spell said...

laki asyik nk menang je klau gduh

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)