Sunday, January 24, 2010

Yesterday's Memories~


Gambar cilok dr Cik Google :)

salam n eelloopp smua... :)
nie advance post.. sbbnya aku akan mem-bz-kn diri aku esk.. :)
aku kna update blog kdai aku yg ngah byk stocks msuk.. :(
(pdn muka aku gak sbb suka wat keje last minit...) ;p

hehehe... yesterday memories... wah vry d touching... :p
sbnrnya, mlm td (23/01/2010) aku ikut family aku g mkn mlm kat Restoran Man Tom Yam kat Jln Pantai Sbn.. mkn mlm smpena advance bezday aku.. :))
trmsuk sekali dak Aiman En abe adk aku...  :)

mlu deh, dah tua2 nak wat smbutan hri lhir, so aku ckp ngan parents aku tuk g dinner aje kek sna.. lgpun lma dah aku xmam kat sna.. dl msa aku study kat Kolej Karisma, selalu gak ar aku menyantapkn dri aku kat sna ngan mmber2 aku n My Sp.. but now, start keje ne, dah xde msa nak g sna.. blik keje kul 9.30 mlm, smpai umah kul 10.15 mlm.. brsihkan diri then men game, chating ngan my bez buddy.. ataupun ngan Mr Notty yg skang nie dah jrang nak meng-on9-kn dri dia.. apa kes?? :-?
then, dlm kul 12 mcm 2, katil aku dah pnggil aku.. aku pun apa lg, trus lelap aje smpai xigt apa lg.. nak mmpi pun kekdg xsmpt... (parah sgh aku nie) ;p


esk, dah nak g keje blik.. mcm 2 ar keje aku sepjng taun... non-stop working.. tp hsil tabungan tetap gak mcm 2... ;p


dah ar nak citer psl memories nie.. sure korg ada byk memories kn? xkira ar sedey ke, pahit ke, mnis ke, msam ke apa ke yg pnting smuapun ada memories atau ckp melayunya kenangan.. 


kalo aku, knangan byk yg msam2 mnis.. bak kta omputih sweet n sour g2.. :)
knangan idah aku bila aku d lahirkan kat dunia nie oleh mak n ayh aku.. aku d bsrkan ngan pnuh ksh n syg.. aku xpenah d pkul olh ayh aku dr aku kck hngga ar dah nak hmpir tua nie... huhuh...sedey lak rsanya... :(



pas 2, aku ada adk yg bez.. ada member2 yg baik2.. ada bez buddy yg sntiasa ada ngan aku wlau apa pun.. ada My Sp yg smpai skang jd kwn aku wlaupun dah xde jalinan keksih.. ceh wah... ada Mr Notty yg notty yg selalu mnceriakan idup aku bila ber-sms atau ber-calling ngan dia.. jumpa xpenah pun.. :p


aku dpt segulung diploma dlm jurusn yg aku plih sndri.. aku skang keje sndri ngan pndapatan yg agak ok wlaupun xar sekaya org len.. apa lg eik? owh lpa lak aku knl ngan korg pun kngan yg indah gak.. :)


ok abiz yg mnis, skang yg pahit lak..
yg phit aku ptus ngan My Sp.. (sedey giler wei.. jap2 nak nagis jap) :'(
aku kna wat operation buang appendix, aku dpt tau yg aku nie thalassemiaAsthma  n other penyakit yg aku rasa xpatut aku nak sbarkan.. (sbb skit nie gak ar aku dah xde atie nak cri psangan. bukan sbb aku ksal aku dpt skit2 nie, tp aku kna brhati2 dlm mncari psngan supaya aku xakan melahirkan generasi yg sma mcm aku)


apa lg? tah ar aku rsa 2 aje ar kot.. yg len 2 smua twar.. xde rsa... akukn ke numb gurl'z.. :)
(knangan kat Karisma Kolej ar 2) :)


ok ar, aku rasa ckup ar smpai kat cni aku membebel... dah msuk umor 72 taun nie mmg slalu mcm nie so maafkan ar aku eik... :)


bye2.. selasa aku jengah korg eik.. selasa aku free.. ;)


ps: 30hb nak cuti.. n may b nak jmpa ngan Mr Notty 4 d 1st tme.. ngan sape aku nak out? biarlah rhsia.. ceh wah mcm ct nurhaliza lak... ;p
2 Mr Notty, kalo ar dia ada bca blog aku nie, aku nak ckp yg aku nak mtk maaf sbb ter-admire awk.. (Click kat cni tuk entry yg brkaitan.. :))
mohon maaf sbb mgkin awk xslesa ngan apa yg sy rsa. but don wory, 2 dlu ar skang nie xde lg kot... :p
sbnrnya sdr diri.. xlyk tuk admire kat org yg xseptutnya.. :)


ok ar.. bye2 sekli lg... :)











Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

10 comments:

myQza said...

apa hal lak MR sp tu?? isk

Unknown said...

tedi : hehehe... biarkn aje knangan tnggal kenangn :)

Faarihin said...

selamat berjumpa dengan admire itu.. hehehe..

salam kenal dari saya.. (^__^)

Unknown said...

siapa yang di admire tu?? :)

Unknown said...

faarihin : huhu... admire yg dh pegi... ;)

epal : hehehe... ada ar... malu seh nak ckp... :))

Bulan Dilangit Osaka Biru said...

hurmm.. siapa la yang bertuah tu..
doakan kegembiraan anda berpanjangan

Unknown said...

bulan : sape yg brtuah?? akak pun xtau... mgkin bkn brtuah tp "mrana"... ;p

d0tbl0gsp0td0tk0m said...
This comment has been removed by the author.
d0tbl0gsp0td0tk0m said...

huhuhu...SAKIT ITU ADALAH PENAWAR.... PENAWAR segala kesalahan @ kesilapan kita dengan ALLAH... jika tiada sakit.. maka tidak le kita nih berehat @ tidak le kita nih mengingati ALLAH dengan sebenar-benarnye.... sakit itu adalah penawar jiwa yang berserabut

banyakan bersabar....

Unknown said...

pokcik google : thanx pokcik... dah trlebih sbr.. wlaupun pd mulanya cen xdpt nak tima... :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)