Friday, July 30, 2010

Salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? aku doakan moga korang akan sentiasa sihat2 n epy2 sokmo... :)


hehehe... ada apa dengan nama?? dengan nama ar kita mengenali sesorang.. sedangkan haiwan peliharaan kita pun kita bagi nama kan?? :)


cakap pasal nama nie, semalam masa aku chating ngan En.Cinta, aku ada cakap yang aku ingat nak tukar nama kat facebook aku tu.. :)
aku gunakan LP Lum n aku ingat mau tukar kepada Lynda Lum... :p


tapi dalam masa yang sama aku cukup serasi ngan nama LP Lum tu.. Lynda Lum nama yang aku guna sebelum aku mengenali kumpulan Linkin Park (LP) dan nama itu ada citer tersendiri... ^_^


then En.Cinta itu menyarankan aku supaya menggunakan nama Lynda E*** dan dia akan menggunakan E*** Lynda... :)
so aku tanya kat dia, dah bersedia ke nak umumkan segalanya??
terus dia cakap, " hehehe... biar ar dulu" :))


aku dah agak dah... :p
tapi sebenarnya aku tak kisah pun.. sebab dah beberapa orang yang dah tau sape En.Cinta aku itu.. ^_^
mungkin masa tak berapa sesuai tuk di umumkan sape dia, dan apa hubungan kami... hehehe.. aku tak boleh bayangkan andai mereka2 ini mengetahui akan citer sebenarnya.. apakah reaksi mereka2 nie eik?? terkejut?? terperanjat ataupun dah di jangka?? :)


apa pun, mungkin aku akan kekalkan nama LP Lum aku nie.. mungkin gak aku akan ikut cadangan En.Cinta itu... :p


apa pun, hanya kerana nama jua, kita mengenali antara satu dengan yang lain.. dengan nama jua kita bertegur sape.. dan kerana nama jua kita di kenali... ^_^
tapi aku menulis bukan kerana nama.. aku menulis kerana hobiku suka menulis.. mencoretkan apa jua ceritera yang aku rasa aku nak kongsikan ngan semua.. kerana ada perkara yang tak dapat aku kongsikan secara lisan.. ^_^


tapi.. malangnya skang nie aku tak cukup masa nak mencoretkan ceritera aku di dada blog aku ini.. kanvas yang menceritakan segala2 yang di luahkan oleh hati dan di tulis dengan sang jari.. aku amat perlukan masa... *sigh*


ps : LP Lum... Lynda Lum... Lynda E*** Mahupun Miz Fantasy... Berlainan Nama, Tapi Insan Nya Tetap Yang Satu... ^_^





Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

10 comments:

m4rilyn said...

from my past experience til now...buat announcement bila dah confirm, kalo tak sesetengah pihak akan cop kita sbg player.

macam daku...para sabahat je yang tahu daku berkawan sama siapa.

PuanPepel said...

aish..tak sabar mnnti saatnye..lalala~

Unknown said...

marilyn : tau xpe.. sy pun rsa mcm tu gak.. kalo xkang, byk benar2 citer2 yg xmasuk dek akal kuar dr mulut org2 yg xtau kisah sebenar... :)
thanx ya atas nasihat awak tu... :)

miera : nak nantikan saat apa nya dik?? :p
kamu sudah mau kawen eik?? :)

Lady ZubaidaH said...

wooot bagitau jelah....tak sabar pulak nak tahu En Cinta Linda...hihihihihi

intanurulfateha said...

kak, name lynda lum tu pun sdap! =)

Unknown said...

zue : hehehhe... sabar2 ar eik.. nak bgtau pun nak kena mtk persetujuan tuan empunya badan gak.. :)

intan : hehehe... thanx ya dik... :)
nama kamu pun best... panjang laie... :)

Anonymous said...

oooooooooo

LP tu linkin park ke?
muahhahhhahaah

kite suke giler LP tu
satu2 nye lagu rock yg kite leh layan..hny milik diorg

suke;0

Unknown said...

jane : hehhee.. yup2... Lp stand 4 linkin park... :)

Azuan said...

o...LP tue linkin p;ark rupenya..ak ingatkan apa la hihi

Unknown said...

azuan : hehehe... kamu igt apa eik??? :p

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)