Friday, July 16, 2010

UneXpecTeD~



Salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? sihat tak?? Alhamdulillah syukur di ucapkan kepada Allah sebab msih laie memberikan kita peluang tuk bernafas sekali laie di muka bumi ini... :)
Jumaat telah tiba.. penghulu segala hari telah menjengah semula... :)

" kita tak sangka akan kewujudan insan2 di sekeliling kita hingga lah mereka pergi dalam hidup kita.. "

hah... perkara yang macam kat atas nie ar yang aku seboleh2nya tak mahu terjadi pada aku.. kalo boleh aku inginkan mereka2 yang wujud di sekeliling aku, aku sedar akan kewujudan mereka.. bukan sekadar sedar aje, malah aku ingin mereka jua tahu yang aku amat memerlukan mereka kerana mereka2 ini membawa peranan yang pelbagai di dalam kehidupan seharian aku...

kalo boleh aku ingin katakan yang aku sayang akan mereka2 ini sebelum mereka2 menyatakan pada aku sebelum sempat aku yang menyuarakannya..

kalo boleh aku ingin katakan yang mereka2 ini adalah nadi aku.. jiwa aku.. nyawa aku.. semangat aku.. 

kalo boleh aku ingin jeritkan yang mereka2 ini amat bererti dalam idup aku dulu, kini dan selamanya..

tapi aku tak mampu nak katakannya..
aku tak mampu nak jeritkannya..
aku tak mampu tuk melakukannya..

kadang kala, aku rasakan aku amat kuat dalam menjalani kehidupan seharianku.. 
kadang kala, aku rasakan aku amat kuat dalam menghadapi dugaan yang di berikan..
kadang kala, aku rasakan aku amat bertuah kerana aku di berikan peluang sekali laie tuk bahagia..

tapi kenapa aku masih rasa yang aku lemah??
kenapa aku masih rasa yang aku masih tidak setabah yang aku rasakan??
kenapa aku masih rasa yang aku masih malang??

Ya Allah.. aku pohon agar Kau kuatkanlah ketabahan hatiku kini..
aku pohon agar Kau berikan aku Nur agar aku dapat menjalani kehidupan aku seterang yang mungkin..
hanya itu yang aku pohon pada-Mu Ya Allah...

- di adaptasi daripada luahan hati seorang insan yang sedang menjalani hukuman atas kesilapan lalunya -

ps : Aku Tak Pernah Menyangka Yang Aku Akan Di Pertemukan Dengan Kamu~
Terima Kasih Atas Segala2nya....





Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

6 comments:

sI tEDI said...

kadang2 aku juga susah nak ucapkan sesuatu. lebih suka tunjuk cara perbuatan :))

~LP Lum~ said...

tedi : heheheh... mcm tu eik?? btl gak kan, kekdg ngan kata2 kita blh tersilap phm.. terutama penggunaan nada sore... :p

dotblogspotdotkom said...
This comment has been removed by the author.
dotblogspotdotkom said...

bila dah x de.. baru le kita perasaan....

masa mak ayah idup nih... jrg sgt nak jengah @ balik kg...

bila dah tak de.... buat² sedey plak.... ntah le...

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

melewati 12hari terakhir di blog lp lum ..salam ceria selalu okeh... =)

~LP Lum~ said...

pokcik dot : tau xpe.. smga kita bukan mcm mereka... :)

aida : owh dik.. sgt sedey kamu dah xberbelog laie... salam ceria buat kamu jua dik... :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)