Tuesday, July 5, 2011

Survey2 Itu Penting... :)

Salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? aku doakan moga korang berada di dalam keadaan yang menyenangkan... :)

arie nie agak penat bila check stock tuk Butik Elyna ada stocks baru yang masuk... al-maklum ar dah nak raya.. :)
dalam pada busy2 meng-upload stocks terbaru.. tangan nie masih laie nak mendial no2 telifon butik2 pengantin sekitar seremban dan PD yang aku dpt.. :)

Butik Qaseh yang kat PD tu aku kena hold dulu.. sebab arie tu ckap dalam around RM600 tuk 1 pakej.. bila poie jumpa jd RM700 tnpa pakej yang lengkap seperti yang di nyatakan oleh pemilik Butik masa aku call.. :(

Butik Pesona Bridal pulak.. aduyai.. agak mahal pakej nya.. around RM750 - RM1500 bergantung pada jenis pelamin mini yang nak.. kalo pelamin mini tu ngah HOT IN THE MARKET regenya len.. kalo yang kita pilih tu dah agak2 suam2 kuku, regenya murah ar.. yang nie OUT

D'Ziera Bridal lak.. boleh tahan regenya.. kalo sekali semua pakej lengkap RM800 dan kalo tolak baju, RM500 gitu dia bagi.. jadi yang nie pun aku HOLD.. :)

Mahligai Kaseh aku tak dapat nak call.. asyik masuk voice message katanya luar kawasan.. kemanakah tuan empunya itu bertapa pun aku tak tau... :p

Astana Cinta lak, rege lebih kurang gak.. around RM800 macam tu.. 

Pelamin Hati masih belum antar quotation kat aku.. katanya nak send.. tapi tak ada lak aku terima laie.. jadi aku kena tunggu gak sama macam Mahligai Kaseh yang poie bertapa tu... :)

aku ada survey gak Azie Pesona Bridal & Spa kat Seremban 2.. regenya boleh tahan murah.. dia pun ada tagged gambar2 pelamin mengikut budget yang aku nak.. cantik2 gak ar.. masalahnya, aku pernah baca katanya butik nie menipu korang boleh baca citer tu kat sini.. tapikan.. aku tengok ramai aje clients dia nie.. takkan dia nak menipu sedangkan dia masih beroperasi di Seremban 2 nun.. :)

huhuhu... takat itu aje butik2 yang aku dapat.. kang nak men-survey laie.. ^^
alih2 aku make up sendiri aje.. (ngalahkan pndai) :D


ps : Butik Elyna Sedang Mengadakan Promosi Kemunculan Miss "Price Reduced".. Sila Lah Menjengah2 Tuk Mengetahui Ngan Lebih Lanjut... ^^






Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)