Thursday, December 24, 2009

MImpi Yang Mati..

Bliz _-_ Mimpi Yang Mati


tak sengaja genggamam ku terbuka
lantas ku gapai bintang yang berjuta
bintang yang ku impikan menerangi
takkan ku biar kan berlalu pergi


andai benar kau menjadi milikku
mencintai mu menjadi sumpahku
namum jika hadirmu satu mimpi
aku rela tidur sepanjang hari


c/o ku tunggu mentari dihujung siang
tak ku sangka awan hitam menjelang
sumpahku jadi tak pasti
nyatalah mimpi
mimpi yang mati


genggaman tanganku terbuka sepi
mendapar dirimu satu ilusi
bintang yang ku gapai tak berpanjangan
hadirmu didunia hanya pinjaman


salam n ellop smua... aku kmbali tuk menulis... :)
xde idea sbnrnya nak nulis pjg2 nie.. jz aku dpt 1 lagu nie dr page sorg mmber aku kat fb.. dia post lagu nie n biler aku dgr lagu nie.. aku rsa ok ar.. not bad at all.. lirik pun ok.. melodi pun ok.. sore 2 blh tahan ar.. xtau ar aku nie kump indie band ke apa.. sbbnya aku xpenah dgr pun nma kump nie.. :)


so.. apa kaitan lagu nie ngan en3 aku kali nie?? ;)
kaitannya.. ini mungkin en3 trakhir aku tuk my beloved lover Sp.. :(
sedeynya lak ai...~
tp nak wat mcm mna ar kan..xkan aku nak ganggu idup dia yg ngah bahagia skang nie.. (xpasti pun rumours yg aku dgr 2 btl ataupun x.. kalo btl Alhamdulillah.. kalo xbtl aku mohon maaf byk2.. nak tnya aku xmampu~ 2 sad.. not strong enough...)


ngape lak aku kaitkan mmpi yg mati nie ngan Sp aku serta aku?? sbbnya kami penah brmimpi tuk idup sma2.. penah brbncang mengenai perangcangan masa depan kami..
aku bahagia mengenali dia..
aku xpenah menyesal sama sekali mengenali n mengikat cinta serta kasih syang aku ngan dia..
aku pun xpenah terkilan memberikan atie aku sepenuhnya tuk dia..
aku xpenah mengenali erti semuanya tanpa dia..
dia amat bermakna dlm idup aku..
dia dah jd sebahagian dlm idup aku..
dia ada aku n aku ada dia..

but now, masing2 dah pnya jlan kehidupan sndri..
dia skang brkhidmat ngan Bukit Aman..
aku ngan keje aku skang...
masing2 pun bz...
jarang jumpa..
jarang berhubung..
mugkin ini adalah yg trbaik wat kami..

kenangan2 xpenah d lupakan..
walau pahit mahupun manis..
tetap ingat smpai biler2...
tetap utuh dlm minda..

tiap pemberian menjd tnda kenangan..
xpenah d buang wlaupun dah xbrsama...
menjd sejarah tuk setiap peristiwa..

apa yg trjd, aku tetap akn d cc dia wlaupun mgkin dia xinginkan aku laie..
tp aku tau sape dia n dia pun tau sape aku..
dia byak membantu aku dlm pembentukan sahsiah dri aku..

aku undur dri kerana aku xlayak tuk dia..
terlalu baik tuk aku insan yg xsebape baik nie...
aku brdoa mga dia akan ketemu ngan insan yg lebih baik dr aku..

dan wat pertama kalinya aku ingin katakan yg aku drinya hingga ke saat ini.. tp mgkin sygku bukan tuk insan yg bergelar kekasih laie wat mu.. rindu jua wat mu.. (jiwang seketika)

n salam syg wat Wan Abdul Khaidir B Mohd Zahar.. ataupun  my SP... :)
bye2 smua...
nak melayan perasaan yg sedang berkecamuk.. kuat d luar tp lemah d dlm~

ps : xde menda aku nak ps kali nie....~




Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

No comments:

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)