Monday, December 28, 2009

xtvt 261209... :)


salam n eelloop... xtau nak update citer2 yg sensasi.. nie jz xtvt aku n my frenz pd 261209 arie 2... g kenduri umah teman2 yg kawen... :)

Nie gambar Pengantin Mohd Halim B Abdul Rahman & pasangannya Nurul Fathihin Bt Mohd Shah.. nie gmbar kat majlis umah lelaki.. 2-2 pun member aku.. yg Alim nie aku knl dr darjah 1 laie.. fathihin nie aku knal masa aku sekolah menengah.. n dia penah jd ketua aku msa dlm pengawas... :)
xde sape yg sngka yg dorg akn ke jinjang pelamin.. sebabnya dorg nie penah putus n smbung balik terus aje kawen... :)
bak kta member2 yg poie sma, AKHIRNYA~ :)
apa pun aku ucapkan tahniah & mga2 jodoh dorg akan berkekalan ke akhir hayat... insya Allah.. :)


hah... yg nie lak geng2 yg selalu g umah pengantin teman2 jika ada msa lapang... :)
yg tepi sekali 2, NURUL HANIZA sknag dia dah jd doc dah.. then sebelah dia FARIDAH, aku xpsti keje apa.. yg baju merah 2 hubby faridah td.. sebelah nya lak MUHAMMAD FARHAN & akhir sekali ACAP.. dlu geng2 yg suka g umah teman2 kawen trmsuk ar pantin lelaki 2... :)


yg nie lak member aku msa sekolah rendah gak.. namanya Seth B Sulaiman & pasangannya Fairuz..
mga dorg pun berkekalan gak... :)


hah... nie ar xtvt kami pas g knduri kawen.. :)
melawat bekas sek rendah kitaorg..
SEKOLAH KEBANGSAAN KAMPOG GELAM PORT DICKSON..
nie ar sekolah aku dr darjah 1 smpai ar drjah 6..
byk perubahan dah sekolah nie.. dlu masa aku sekolah bngunan paling tinggi 2 tngkat.. now dah 3 tngkat!! n skang sebahagian dr bahagian depan bangunan (dulu kelas darjah 1, 2, 3 serta bilik guru) dah d jadikan Pejabat Pendidikan Daerah Port Dickson dah... :)



ps: tuk gmbr seklah, credit 2 my fren Muhammad Farhan.. dia nie fotographer.. member aku dr drjah 1... :)
mengenangkan kembali zman sekolah dlu wat aku tersenyum sndrian... trlalu byk kenangan yg mmg xdpt aku lpakan... :)
pd teman2 sekolah dlu, bila ar nak jumpa korg laie??? :p





Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

4 comments:

PuanPepel said...

cantek la kaler tema dorang...

ala...nak wat kaler ape nnti neh..sume cantek...haha

Pocket said...

hek enneee miera dah start tgk kaler...

so yg mana satu anda yer dlm gambo tu?:D

'...sebabnya dorg nie penah putus n smbung balik terus aje kawen... ni baru betul betul 'cuti'cinta untuk review option.. :)

heheh anyway.. congrats kepada mereka :)

dOrmantWriter said...

huhuhu penuh sentimental gitu.....

Unknown said...

miera : ahaks~ wat aje tema kaler pelangi.. :)
meriah gitu... :)

pocket : hehehe... sy antara yg dlm gmbr yg xde nma d senaraikan.. :p
btl 2 "cuti" cinta dorg membuatkan c pantin pompuan trus g sambung ambik master.. skang still dlm pengajian.. :)

google : tau xpe pokcik... bukan snang nak old school mcm nie.. ;)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)