Thursday, November 18, 2010

Raya Tapi Macam Tak Raya... :)

Salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? aku doakan moga2 korang akan berada di dalam keadaan yang menyenangkan... :D

hehehe... arie nie dah start keje semula.. mood agak kecewa gak sebab semalam seharian mencutikan diri... :)
dah puas2 rest kan badan dan minda (walhal agak penat melayan tetamu jiran tetangga serta mak saudara aku yg bertandang.. tak terkecuali En.Cinta yang menjengah) :p

aku bukan nak citer pasal raya.. walaupun raya taun nie lebih best.. tapi agak terkilan kerana tak semua sudara2 aku pulang beraya.. al-maklum ar dorg dpt cuti sehari aje, lebih senang pulang ke umah mentua memsing... :)

agak2nya adakah aku pun akan macam tu gak bila dah kawen sok?? tah ar, benda2 macam nie tak boleh nak cakap sebarangan.. sok2 bila dah kawen, terbalik lak.. sape yang malu?? sendiri gak yang malu dan susah... :)

semalam sewaktu berbual ngan En.Cinta, terkuar ar citer pasal kawen.. laie 2 taun, insya Allah~
tapi dalam masa 2 taun, kita tak tau apa yang akan berlaku.. tu kata sepakat kami semalam demi menjaga kepentingan masing2.. laie pun, kami masih laie dalam proses mengenali antara satu ngan yang len dengan lebih dekat laie.. :)

memang ar memula kami bercadang dalam taun depan, tapi bila semalam kami berbincang, nampaknya semua itu kena di tangguhkan tuk 2 taun yang akan datang.. kahwin bukan nya sehari dua, kahwin tuk sepanjang usia dan nafas... :)

lebih baik lewatkan daripada terkocoh2 tapi akan menjadi teruk di kemudian arie kelak.. :)
apa pun, 2 taun bukan satu jangka masa yang panjang.. pejam celik pejam celik dah masuk 2 taun... :)

laie pun, kami masih banyak benda yang perlu di sediakan sebelum benar2 bersedia tuk melangkah ke alam berumah tangga... ^.^
biar ar org sekelilng kami nak kata apa sekali pun, yang pasti kami tau apa yang kami lakukan dan Allah jua tau niat kami yang sebenarnya.. ^.^

ps : Dengar Kata Kawen Amat Seronok, Bukan Takat Kawen Tuk Seketika Waktu.. Tapi Berkahwin Dan Berkongsi Segalanya Tuk Selama2 Nya... ^.^





Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

1 comment:

mier@merr said...

setuju!
kejap je 2 tahun tuh... hmm..


meh makan dgg meh..hee

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)