Tuesday, November 9, 2010

Jangan Bertengkar Lagi _-_ Kagen Band


Kagen Band _-_ Jangan Bertengkar Lagi

Salam n eelloopp korang semua~
apa khabar?? aku doakan moga korang berada di dalam keadaan yang best2 aje ok.. ^.^


hehehe.. arie nie tak mau citer yang "berat2" ar.. (walaupun keberatan badan aku semakin bertambah2.. sangat sedey... )
seharian aku dengar lagu nie aje.. aku jumpa lagu nie kat blog My Lil Sis Cousin Mia Wawa (skang nie budak2 kecik pun dah pandai berblogging.. ) ^.^


jadi aku malas nak citer pepanjang.. apa laie layan aje ar eik lagu tu... ^.^
kalo nak download, gunakan aje link yang ada tajuk lagu tu... ^.^


ps : Sudah Lama Aku Tak Bertengkar..  ;-)





Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

5 comments:

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

huhuhu.... jom dengar lagu......

Unknown said...

pokcik dot : hehehe.. meh2 dgr lagu... :)

Unknown said...

gaduh2 ke nih?hehe

CLICK LA KALO RAJIN :) TQ

Yasminhamid said...

best jugak lagu ni...

Unknown said...

et : hehehe.. xde ar gaduh2... :)

kak yasmin : hehehe.. best kan?? ^.^

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)