Monday, November 1, 2010

Entry Yang Tiada Tajuknya~ :(

Kredit Gambar Kat Owner Tu...

Salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? aku doakan moga korang berada di dalam keadaan yang menyenangkan..

lama dah aku tak update apa2 kat teratak buruk aku yang semakin buruk nie.. sedeynya lai ai... tapi memang skang nie jiwa dan perasaan aku amat tak best sekali..
aku pun tak tau ngape.. dah puas aku cuba busy kan diri aku seperti yang di suggest kan oleh  Kak Azz tapi malangnya ia nya tetap macam tu gak.. :(

tak tau ngape aku terasa sgt2 terabai skang.. terasa sgt2 sunyi.. terasa sgt2 sepi.. dan semasa aku menulis entry nie pun, aku masih berjaga kerana sedikit pun mata aku enggan nak lelap.. walhal aku sgt2 mengantuk..

aku tak tahu ngape.. aduhai atie jgn ar ko wat aku begini.. aku baru ingin bahagia.. aku baru ingin mengecapi erti secebis kasih drpd insan yg aku syg..
tapi kenapa terlalu cepat benar di kau terasa wahai sang atie??

adakah aku yg tak alert ngan keadaan nya??
atau aku ke yg cepat benar terasa??
atau adakah aku yg sgt2 sensetif walhal bg sesetengah org ianya adalah cuma secebis kuman cuma??

aku amat2 tak suka ngan keadaan sebegini... aku "sakit" ngan keadaan atie aku yang begini..
tapi apa harus aku lakukan??
adakah aku perlu "melarikan" diri aku sekali laie tuk menenagkan atie ku ini??

sebenarnya aku penat, aku lelah ngan keadaan yang mcm nie... aku sedey.. tp aku tak mampu nak luahkan pada sesape pun..
aku menagis hanya malam yang menjadi peneman aku..

aku cuba tuk menjadi sekuat aku yg dulu., aku cuba tuk menjadi segagah aku yang dulu.. tapi aku tetap jua gagal.. 

aku perlukan masa...

kak yasmin, sy mohon di tangguhkan dulu tagged itu eik.. insya Allah akan sy lakukan dalam minggu nie jua.. :(

ps : Mohon Maaf Semuanya.. Terutama Pada Semua Teman2 Followers Ku.. Pada En.Cinta, Pada My Best Buddy Mr Dude Dan Pada Semuanya... Harap Korang Dapat Maafkan Aku~ :(
Pemergian Ku Cuma Seketika.. Insya Allah Akan Aku Kembali Semula Ngan Semangat Yang Baru... Doakan Eik....

Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)