Sunday, November 21, 2010

Sangat Happy

Salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? salam ahad tuk korang... :)

ok ar tak mau citer pepanjang laie.. semalam adalah arie yang sangat epy buat aku.. nak tau ngape?? sebabnya aku kuar out thing ngan My Big Sis Prince Adnil... wah.. sangat epy bila kita mula mempelajari serba sedikit mengenai penggunaan My Baby 550d.. :)

bila kita tau bagaimana nak handle gadjet tersebut yg sebelum nie aku men taram aje... =)
dan secara tak langsung, memperkenal kan En.Cinta kepada My Big Sis... :">
owh~ lupa pulak, dan kami telah membuli En.Cinta tuk menjadi model "bidan terjun" kami.. ^.^

ok ar, insya Allah esok aku akan upload gambar2 out thing yang berjaya aku rakam kan selama 3 jam kami ber out thing di Taman Tasik Seremban... :)
(semua gambar kecuali gambar En.Cinta yang menjadi model bidan terjun tak dapat di siarkan kerana aku tidak mendapat hak keizinan tuk menyiarkannya) ^.^

ps : Andai Arie2 Happy Macam Nie Kan Alangkah Bagus Nya... ^.^





Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

No comments:

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)