Monday, July 4, 2011

Teaser 2nd Phase... ^^


Salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? ada sihat?? :)
aku doakan moga kalian berada di dalam keadaan yang menyenankan... :)

lama tak meng-update-kan diri kat teratak buruk aku nie.. banyak keje skang.. rasa macam tak cukup masa aje.. laie tinggal lebih kurang 2 bulan sebelum tibanya fasa ke dua.. serba serbi macam tak cukup tangan.. tapi... aku bertuah sebabnya.. bekas2 hantaran di buat sendiri oleh En. Abdul Halim Dan Puan Ida.. :p

ahaks~ memang bersemangat mak ngan ayh aku membantu aku membuat bekas2 tersebut serta sangat2 excited mereka nak tima bakal menantu... ^^

semalam, aku kuar mencari barang2 ngan En.Cinta.. penat nya berpusing2 kat JJ S2.. seb baik skang ngah wat offer kat sna.. mana2 pemegang JCard akan dapat 15% off tuk selected items.. dan booth jam POLO pulak memberikan diskaun yang amat hebat.. :)
POLO bagi 30% less dan bg pemegang JCard, korang dapat 15% laie less.. so... korang dapat 45% less tuk rege jam yang mahal2 tu.. :)

owh lupa lak.. kalo korang duk area seremban, Jumaat nie akan di adakan JCard Member's Day.. so apa laie korang boleh collect points smbil dapat lessssssss yang banyak... serta boleh dpt voucher.. Untung kan??  ^^

ok ar.. bukan nak citer pasal JCard sebernarnya.. aku nak citer psal My 2nd Phase.. tapi dah terlebih lak citer.. :)
apa pun.. masa tu sok.. semua ahli kuarga Omar B. Jumaat akan berkumpul. sangat2 best sebabnya bukan selalu kami semua dapat berkumpul macam tu.. ^^
kecuali waktu raya dan keramaian aje.. ^^

ok ar.. mau buat keje semula.. apa2 pun, buat semua warga seremban, jangan lupa poie JCard Member's Day Jumaat nie (080711) bertempat di Jaya Jusco Seremban 2.. :)


ps : Aku Gak Tak Beli2 Laie Barang2 Hantaran... :(









Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)