Monday, July 11, 2011

Terima Kasih Semua~ ^^


Salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? aku doakan moga2 korang berada di dalam keadaan yang menyenangkan.. ^^

sebenarnya nak ucapkan terima kasih pada korang2 yang sudi jengah2 ke teratak buruk aku nie.. walaupun lately aku jengah umah korang tnpa meninggalkan apa2 jejak.. cuma menjadi silent reader aje.. :)

apa pun aku tau yang ada di antara kenalan aku, sedara mara, teman2 aku yg ada singgah kat teratak buruk aku nie.. TERIMA KASIH semua.. hanya tu aje yg aku blh ckp.. ^^ 
al maklum ar, teratak aku nie cuma luahan dan share aku ngan teman2.. mungkin ada yang aku tulis peribadi dan ada yang aku tulis tuk perkongsiaan ilmu.. bukan nak menunjuk2 atau membuka pekung atau aib sendiri mahupun orng lain.. sekian harap maklum... :)

so... once again thanx a lot buat smua yg sudi follow teratak aku nie dan sorry aku bukan jenis "u follow i, i follow u back" :p
yang jd silent reader dan sebagainya... ^^


ps : Terima Kasih Daun Keladi..
Kalo Sudi Singgah Lah Lagi... :)









Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

1 comment:

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

yes!!.... belog kita... untuk kita..... huhuhu orang lain ape la tau sangat... huhuhu..

anyway... sorry la.. pakcik pun jarang jengah tpt kamu...... huhuhu

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)