Friday, July 29, 2011

Selamat Berpuasa Buat Semua Tetamu Teratak Buruk ~ D StoRy oF nUmb GurL'z ~ a.k.a Miz Fantasy... ^^



Kredit Gambar Kat Tuan Empunya Teratak Buruk Nie.. :)

Salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? aku doakan moga2 korang berada di dalam keadaan yang menyenangkan.. :)

Alhamdulillah.. masih laie kita di berikan peluang untuk bertemu dengan Jumaat Penghulu Segala Hari.. dan tak lama laie kita semua terutamanya yang beragama Islam akan menunaikan tanggungjawab kita.. Berpuasa di bulan Ramadhan.. ^^

sempena nak Ramadhan nie, marilah kita sama2 membuat banyak2 amal kebajikan, kebaikan serta menginsafi apa yang telah terjadi.. rebutlah peluang yang di berikan oleh-Nya dengan bersungguh2.. jangan sambil lewa.. mungkin ini adalah Ramadhan kita yang terakhir, kita pun tak tau kan.. :(

apa pun, bersempena Ramadhan ini, aku sebagai Tuan Empunya Teratak Buruk Ini ingin mengucapkan Selamat Menyambut Ramadhan Buat Semua Followers aku, buat semua yang aku follow dan buat semua pembaca teratak buruk ini bai yang ada sore mahupun yang bisu.. (silent reader ar tu) ;D

seperti taun2 yang lepas gak, bila Ramadhan aku amat jarang sekali meng-update teratak buruk aku nie.. al-maklum ar busy ngan customers yang ber-shopping-an di Butik Elyna dan juga di House Of Shawlz.. :)

dan apabila tibanya Ramadhan, maka aku cuma ada masa lebih kurang 1 bulan setengah aje untuk My 2nd Phase.. Aduhai... Bila di kenangkan, berdebar2 aje rasanya... ^^
apapun aku harapkan semoga semua akan di permudahkan.. ^^
ps : Bila Tibanya Ramadhan, Pasti Entry Ini Akan Menjadi Kenangan Aku.. =)


Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)