Thursday, September 23, 2010

Maafkan Aku Wahai Teman~


Salam n eelloopp semua~
korang sihat?? aku pun sihat gak.. cuma emosi aku agak sedey sejak semalam..
sejak salah seorang teman aku meluahkan pertanyaan nya yang membuatkan aku mula berfikir dengan semasak2 nya...

apa perasaan korang apabila salah seorang teman yang korang anggap teman baik korang meluahkan perasaan nya?? maksud kat sini bukan luahan hati dan perasaan yang berbaur cinta eik.. nie luahan perasaan yang tak berpuas atie atau dalam kata lainnya, dia terasa dengan sikap aku serta layanan dia...

aku pun tak tau ar, dia kata dia terasa ngan layanan serta sikap aku sewaktu dia datang ke kedai aku tempoh hari.. katakan aku udah tak mesra melayan mereka yang datang sebagai customer.. 

bagi aku, layanan aku sama aje baik teman2 sekolah, kolej mahupun teman2 yang lain.. apabila kalian datang ke kedai aku, aku layan kalian seperti teman2 aku.. layanan santai yang tak terlalu formal.. aku bezakan kalian dengan customers aku yang lain.. sebabnya aku perlu formal dengan mereka2 ini.. aku perlu ikut mereka dan tanya mau size apa, kaler apa, baju yang bagaimana nak di cari dan sebagainya.. tapi apabila teman2 aku datang ke kdai aku, kalian bebas tuk mencari sendiri apa yang kalian nak.. andai ada yang kalian perlukan, hanya bagitau aje.. aku ingin kan ianya dalam keadaan yang santai..

tapi, andai kalian tak gemarkan layanan yang sedemikian, aku MOHON MAAF.. bukan niat aku tak nak layan kalian seperti customers yang lain.. dan aku jua tak salahkan teman aku itu kerana dia sebagai customer berhak menyuarakan apa yang dia tak puas hati mengenai layanan aku sebagai staff Butik Elyna.. aku terima dengan atie yang terbuka.. :)

dan mulai skang aku perlu melayan semua org dengan keadaan yang sama.. mulai skang aku akan layan sesiapa aje yang bertandang ke kedai aku ngan layanan formal.. tiada laie aku beza2 kan sama ada kalian teman2 aku mahupun customers.. akan aku cuba layan kalian semua dengan seformal yang mungkin...

jangan salahkan aku andai aku dah tak semesra dulu bila kalian ke kedai aku.. aku akan cuba puaskan atie semua pihak.. atie semua customers serta teman2 yang lain.. aku akan cuba puaskan atie kalian.. maafkan aku andai kalian tak berpuas atie ngan aku selama ini.. maafkan aku jua andai layanan serta sikap aku membuatkan kalian jelek dan terasa.. 

dalam bulan yang mulia nie, ku pohon kemaafan daripada pihak BUTIK ELYNA kepada semua yang menjadi pelanggan kami selama ini.. dan bagi pihak aku secara peribadi, aku mohon kemaafan kepada kalian teman2 aku.. 

ps : Mungkin Telah Tiba Masanya Tuk Aku Berdiam Diri Semula Demi Kepuasan Hati Semua Pihak~





Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

5 comments:

~Kak AZZ~ said...

Akak lak kalau pegi beli baju tak suka pekerja tu ikut... Mcm tak bebas lak rasanya... Kalau nak sesuatu, baru akak tanya....

Kawan2 yg bising2 tu beli ke tak baju kat situ? Ke datang sekadar nak menyibuk je...? Lepas menyibuk mula lah bergosip... eeuuuuwwwww.... ;p

~ mizzAmy ~ said...

biasa lah tuh, kadang2 kita tak perasan yg kita nih dah kurang mesra. bukan sebab disengajakan, tapi x sengaja. maybe tgh penat ke apa time tu kan? amy pun selalu camtuh... kalo org yg jenis paham, diorg tak amik hati. yg jenis tak paham nih yg susah skit...

~LP Lum~ said...

kak azz : hehehe... tah ar kak.. mls nak pikir laie.. kang sy g ar mohon maaf kat dorg.. andai rasa salah sy tu besar sgt, smpai xdpt nak di maafkan, terpulang ar pd mereka... :)
sy tima aje~

amy : tak tau nak kata xphm ataupun wat2 xpahm atau tah ar... mber sy kata n da story... so n da story ar.. ambik aje ar ikhtibar... :)

prince adnil said...

ntah pape ntah..da tu den pun bakal mengalami nasib yg sama ngan kawan ko ke?kena dilayan secara formal..?lau cam tu den kena datang dengan berpakaian formal n beretika la lepas nie?hehhe..ala..take it easy..jangan sebab nyamuk dibakar kelambu..sekadar beberapa manusia cam tu kita kena ubah sumenya..adatla dalam berniaga..mesti banyak langau..sebagai kawan sepatutnya dier lebih memahami..ni nakkan layanan bagusnya..depan nama dier ada datuk ke datin x?lau x der x payah layan..asyik ikut kehendak org kehendak kita sape nak ikut..yang penting as i said b4 jaga hati kita sebelum kita menjaga hati org len..

~LP Lum~ said...

prince adnil : ahaks~ lebih kurang ar kak.. kena lebih beretika pas nie... :p
tah ar kak, biarkan aje ar dia.. benda dah lepas.. end the story... :p

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)