Thursday, September 16, 2010

Sweet Memories~


Salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? aku doakan moga korang akan epy2 sokmo.. :)
masih dalam mood raya?? hehehe... aku dah tak ada mood raya.. skang kena activate kan mood tuk keje pulak... al-maklum ar, kena keje keras skang nie.. dah tak boleh nak menjoli sakan laie... :)
(dan dan aje aku nie) :p

ok ar, patutnya aku nak update sekali ngan citer KONVOI REUNION RAYA EX-SKKG, tapi di sebabkan aku tak dapat men-join-kan diri aku pada arie ini, maka ngan rasa sedeynya aku tak dapat nak jumpa geng2 aku... aku rindu kat korang........ :'(

dan sepatutnya, arie nie gak aku nak kenalkan kat korang sape itu En.Cinta.. tapi dah tak dapat nak jumpa nie, makanya.... biar ar rahsia eik... :p

ok ar, (sekali laie ok ar) mau citer kisah raya ar pulak... :)
masa raya pertama arie tu En.Cinta aku datang beraya ke umah aku.. so sebagai balasan, aku ke umah family dia pada raya ke-3.. :)

pergh.. sepanjang perjalanan tu, aku rasa macam jantung aku dah berenti berdegup aje.. nak tau ngape?? sebabnya aku nervous yang amat sangat.. tangan terasa seram sejuk.. tang tu gak ar rasa mau terkuncil ar apa ar.. damn~

tapi seb baik ar, En.Cinta itu pun sekepala ngan aku, maka dia ngan selamba aje mengutuk aku... :(
dia pesan kat aku " tak benda yang nak di takutkan.. dorang bukan makan orang"
aku senyum aje.. tapi dalam atie.. hanya Allah aje yang tau betapa aku kecut... :p

bila dah sampai sana, mula ar sesi perkenalan.. mengenali Mak Su, Uwan, Mak Long, Atok Nenek kalo aku tak silap dengar ar dorang pangil... :p
yang penting mengenali Mama En.Cinta.. :">

makan2 then kami ke umah Atok Cu iaitu adik kepada Uwan.. tu pun kalo aku tak silap gak ar.. :)
pas duduk2 kat sana, pulang semula ke umah Uwan dan kami berangkat pulang.. dalam hati aku, Alhamdulillah syukur.. aku dapat mengawal tahap keseganan aku sepanjang berada di dalam golongan mereka... :)

singgah pulak ke bukit putus.. hehhe... menikmati saat2 indah bersama.. al-maklum ar kami bukan selalu dapat bertemu macam nie.. mengabiskan 2 jam dekat di atas bukit.. :)
sangat2 seronok.. menikmati keindahan alam sambil bercerita... :)
En.Cinta, bila laie kita akan ulang semula saat indah itu?? :p

pastu, balik dan sampai PD kul 6 petang.. sepatutnya aku kena menjoinkan diri ngan geng2 raya aku bersama2 ngan En.Cinta pada hari ini.. tapi amat mendukacitakan, aku terpaksa keje.. mengantikan adik aku yang kuar beraya pada hai ini.. biar ar, En.Ayman bukan senang dapat cuti.. (macam ar aku nie senang nak dapat cuti) :p

kepada teman2 konvoi raya, Have Fun ok... Insya Allah taun depan aku join eik.. jangan lak korang tak buat taun depan... :)

ps : Rindu Akan Teman2 Aku.. Semuanya Kumbang Hanya Aku Sorang Aje Bunga Dalam Group Geng Raya Itu.. Tak Pe Ar, Skang Korang Dah Ada 2 Bunga Yang Baru... :)





Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

3 comments:

Bulan Dilangit Osaka Biru said...

en.chinta?? jeng..jeng...jeng.. selamat hari raya sis.. miss u

m4rilyn said...

kerija kiras??

simpan uwang mau tawen ek?

Unknown said...

bulan : miss u too dik... selamat hari raya maaf zahir dan batin gak... :)

marilyn : hehehe.. xde ar... nak beli barangan impian dulu baru pikir psal kawen... :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)