Friday, September 17, 2010

Sweet Memories~ Part 2

Salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? aku doakan moga korang epy2.. ada yang sambung bercuti ke arie nie?? almaklum ar semalamkan cuti 1 Malaysia.. sok dah weekend.. ada yg ambik terus cuti.. nak sambung beraya dan ada gak yg nak bawak family bercuti... :)
aku?? aku keje ar... insya Allah, sabtu atau ahad, mau kuar ngan yang tersayang sebelum dia kembali ke tempat keje beliau... :)

hehehe.. sebenarnya aku epy sangat sebabnya bila terkenangkan MUQRI datang menjengah aku 2 hari yang lepas.. wah.. semakin "semangat" budak itu.. sampai skang aku masih terasa sengal di tangan aku bila mendukung dia... 

Bro, ko bagi anak ko makan apa eik?? berat semacam anak ko.. seb baik tangan ummi lyn tak patah... :p
(lupa pulak nak ambik gambar ngan Muqri) :)

hehehe.. sebenarnya anak2 mber2 aku semua pangil aku Ummi Lyn.. :)
so secara automatiknya, aku dah ada anak angkat... :)
(suka2 aku aje ambik anak org len jadi anak angkat aku.. tah2 mak bapak budak tu tak suka...) :p

gasak ar, yang penting... budak tu suka kat ummi dia nie.. :)
nanti nak tnggu sorang laie Khairun (kalo aku tak silap eja ar nama budak nie) yang akan balik ke semenanjung pada bulan depan.. :)
yang itu laie bising.. sama bising macam mulut mak dia... :) sory as... :p

ok ar.. asyik citer pasal anak2 org aje.. (ye ar tak kan nak citer pasal anak kambing lak kan) :p
almaklum ar, nak citer pasal anak sendiri.. aku belum ada anak laie.. takat anak tekat ngan anak mata ada ar... :)

ok.. mau sambung wat keje.. pada yang masih bercuti.. selamat bercuti.. pada yang kena keje pulak, selamat bekerja.. macam aku ngan Mr Jay (teman aku yang sorang tu) :p

ps : Aku Akan Rindu Dak Bobot Ngan Bibit~


Dak Bibit


Dak Bobot






Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

5 comments:

m4rilyn said...

tium cket budak2 tiut kaki ampat :)

~LP Lum~ said...

marilyn : tium ar... dak bibit dan bobot memang suka kena tium... :)

~ mizzAmy ~ said...

my besties tak dek yg ada anak lagi. if diorg dah ada anak, tak tau nak suh panggil apa. maybe aunty je kot. tak pun 'mama amy'. kuikuikuikui....

hamzah ian said...

ngeh ngeh ngeh..

intanurulfateha said...

kak, tak takut ke pegang?
eii takut laa

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)