Thursday, September 2, 2010

Alhamdulillah... Ku Bersyukur Kepada-Mu Ya Allah... :)



Salam n eelloopp semua~
Ramadhan semakin hampir tuk meninggalkan kita... so, bagaimana persiapan raya taun nie buat kalian?? :)
taun nie persiapan aku sama aje ngan taun2 yang lepas.. cuma taun ini lebih bermakna berbanding taun2 yang lepas... :)

Alhamdulillah... hanya itu aje yang mampu aku lafazkan tika menerima khabar yang amat gembira kan atie aku.. khabar yang amat membuatkan aku merasa kelegaan yang teramat sangat setelah sekian lama aku simpan... :)
akhirnya segalanya terluah jua semalam... dan sekali laie aku panjatkan kesyukuran kepada yang Maha Esa di atas berita gembira itu... ^_^
seoanjang hari semalam aku tersenyum dan telah ku khabarkan berita itu kepada En.Cinta.. dan beliau jua menerimanya ngan atie yang senang... :)

dan semalam kami berbincang tuk perancangan seterusnya... separuh perjalanan kisah kami telah berlalu.. skarang kami memasuki fasa yang sebahagian laie.. kami sama2 berbincang tuk sama2 membantu antara satu sama yang lain.. sama ingin melaksanakan impian kami... :)

pada kamu, thanx ya atas segalanya.. insya Allah aku akan jadi yang terbaik buat kamu walaupun ku sedar tak semua insan adalah terbaik... :)
aku akan cuba menjadi pelengkap kepada kekurangan kamu..
aku akan cuba menjadi sekuat yang boleh bagi melengkapi kelemahan kamu...
dan aku jua berharap kamu jua seperti aku..
menjadi pelengkap kepada kekurangan aku..
menjadi kekuatan bagi kelemahan ku.. ^.^
sama2 kita menjaga perhubungan ini...

kepada bondaku, thanx ya mak kerana merestui perhubungan kami..
cuma restu ayahda aje yang masih dalam pertimbangan.. kerana kami masih belum cukup serba serbi tuk di persembahkan kepada ayahda tuk memohon restu.. insya Allah.. satu arie nanti kami akan mohon jua restu ayahda.. :)

ps : Bonda Ku Berpesan, Jangan Lama2.. Paling Cepat 2 Taun.. Paling Lewat 3 Taun.. Kalo Aku Ingin Aku Anjak Laie Setaun... ^.^ 





Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

1 comment:

Lady ZubaidaH said...

Semoga Allah permudahkan segala2nya untuk Linda&Mr Cinta:)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)