Sunday, November 15, 2009

Penutup Hoben Jang Hoben..






akum n elloopp smua.... :)

hehehe.. sebenarnya bnda nie aku nak post mlm td.. tp aku xsmpat sbbnya byk keje nak d buek.. so aku post arie nie eik... ;)

nie ar antara gmbar yg aku dpt ambik msa majlis penutupan perarakan Piala Malaysia yg d menangi oleh Pasukan Nogori arie sabtu yg dah lopeh 2..

sbb kerajaan xmo bg cuti umum kat rakyat N9, mreka adakn ar karnival.. di mna piala 2 d arak ke sluruh negeri smbilan.. yg sodehnya aku xdpt nak tgok... :(

akhir kat pdg MPS sbn ciap ngan tembakan bunga api.. ada ar penyanyi yg dtg.. tp aku xtau sape... :))

k ar, nie aje... aku tau entry kali nie agak pendek n bosan.. apa pun len kali aku post yg bez ckit eik... bye2 n akum smua... :)

p/s : sory eik jika anda nosan ngan entry aku kali nie..
Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

5 comments:

PuanPepel said...

wah..gempak gitu :)

myQza said...

he he he.. x pat coti ek??

cheryna zamrinor said...

tak pergi. ujan. lagipun rasanya linda tau kak sha dah tak kuar umah lagi dah kan?:)

dOrmantWriter said...

walawey.... memang HEBAT kaoooo.... dasat sungguh sambutan nye.....

Cik Azz said...

apsal tak cuti ehh....kalau cuti lg behh kan...(mcm la akak ni keje nk cuti2 lebih....hikkk..)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)