Friday, February 12, 2010

Di Manakah Sahabat Anda Sewaktu Anda Sedang Susah??

Salam n eelloopp semua~
nie post mengejut.. sebabnya aku hanya ingin meluahkan perasaan aku aje...

arie nie arie jumaat... semangat jumaat sentiasa ada pada aku.. aku pun xtau ngape.. bila arie jumaat aje semangat aku akan membuak2.. bukan sebab esok sabtu n ahad cuti mahupun nak sambut tahun baru cina.. tapi sejak dulu lagi,aku akan lebih bersemangat bila tibanya hari jumaat.. :)

jumaat kali ini mcm biasa.. semangat nak g keje.. semangat nak lakukan yang terbaik.. segala2nya ngan penuh semangat (badan aku pun dah makin semangat) ;p

tp bila aku terkenangkan sorang "kawan" aku ini.. tetiba aje semangat aku hilang n merundum...
kenapa?? aku pun xtahu kenapa..

yang aku tahu satu aje..
"bila dia dalam kesusahan, dia akn datang mencari aku.. bila dia sedang berbahagia, dia akn lupakan aku.."
kejam sangatkah ayat aku tadi?? aku rasa xar kejam manapun kan??

aku xkisah ar dia ngah bahagia ke, apa ke.. tapi mengapa aku di "buang"??
mungkinkah kerana "sumthing" yang menghalang dia untuk meneruskan persahabatan kami??
aku xtau dan keputusan yang aku buat sekarang ialah : 
AKU XMO AMBIK TAHU APA2 LAGI PASAL DIA!!

aku akan epy kalo aku tau dia epy.. itu dah memadai wat aku.. cukup takat itu dan aku xnak tegur2 dia wat sementara waktu ini.. orang ngah bahagia,wat pe nak kacau2 lak kan?? nak bubuh icon ":)" ataupun ikon ini ":(".. ;p

ok lah.. aku out dulu... esok2 aku sambung semula.. bye2..
:)

ps : susah nak mencari seorang yang boleh menjadi "SAHABAT" kita sewaktu kita susah dan senang..
tapi amat mudah tuk mendapatkan seorang "SAHABAT" sewaktu kita sedang senang lenang dan tinggalkan kita sewaktu kita susah dan memerlukannya... 






Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

4 comments:

sI tEDI said...

aku dah ramai akwan amcam tu.

dah lali :)

so skarang! aku hidup x de kawan!

~LP Lum~ said...

tedi : betul2.. but aku msih ada lagi 2 org sahabat yang baik ngan aku...

korang pun kwan aku gak wlaupun kita xpenah jumpa.. :)

dotblogspotdotkom said...

musuh yang paling bahaya ialah sahabat....

SAHABAT yang ikhlas menegur ialah MUSUH....

emm ntah le....

~LP Lum~ said...

pokcik dot : yo ko pokcik? den hnya ponah dongar yg atas 2 aje.. musuh yg paling bahaya ialah sahabat.. tp yg bwh 2 den xponah lak dongar... :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)