Friday, February 5, 2010

PLEASE LEAVE ME ALONE!!!!


Salam n eelloopp~
hehehe... pe citer korang semua?? mga2 korang semua akan berada dlm keadaan yang amat2 menyenangkan.. :)

aku lak?? mood agak kurang ok sbbnya tah ar.. yang aku tau aku sakit atie ++++ menyampah ngan sum1 nie... nak tau ngape aku nyampah tahap gaban??


mcm nie, dia sorang pendidik kat area cnie.. umo dah tua dlm lgkungan 40-an mcm 2, brbngsa India, xberkahwen lagi sbbnya nak memilih amoi cina yg umo muda belia.. dasar xsedar diri...
mak dia dah crikan ramai amoi india tuk dia, tp dia xmo sbbnya dia tetap nak cino gak..


yg aku cukup2 begang ngan dia nie ialah... dia suka dtg kdai aku.. dok borak2 n arie2 mau dtg borak2 bnda yg kami xtau.. n kalo sekali sekala xpe gak ar, nie tiap2 arie nak dtg...
kalo cuti sekolah lak sehari 2 kali.. WTH!! dia igt org len xde keje ke nak wat?? asyik nak dgr citer dia yg berulang2 n macm kaypoh 2?? dr mula aku keje kat butik nie, iaitu sejak taun 2005 hngga ar skang.. korang bayangkan betapa lmanya dia selalu dtg ke kdai nie.. 


PENING!!
BOSAN!!
FED UP!!
PENAT!!
n segalanya ar...


aku dah xtau mcm mna nak wat ngan pokcik nie laie.. kang aku ckp kang dia kecik atie (mcm bdk2 kdai len buat kat dia)
aku sound direct lak kang, kta aku biadap... wwaarrgghh!!!! sshnya idup aku mcm nie!!
dah buntu bonar dah pale aku memikirkannya... 


kekdag dalam atie aku nak aje ckap
"boleh tak jagan selalu datang??"
"tak paham bahasa ke, kami tak suka awk dtang selalu??"
"kami byk keja nak wat n xmo layan awak"
"blah ar.. busy aje"
tp apa kan daya aku, semua ayat2 2 d reject oleh mak aku.. katanya semua 2 ayat2 biadap n kurang ajar... so apa yg perlu aku buat??
mintak pendpat korg sat.... *_* 


ok ar, aku chow dulu... n aku xpeduli kang kalo dia mai lagi kedai aku mlm kang aku nak aje ckp mcm nie :
"PLEASE LEAVE ME ALONE!!!"
bye2 smua... jmpa d arie senin nnti... :)


ps : aku dah tnya "Orang Itu" n dia kta 2 kisah lama... n aku pun kta ok... :p












Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

6 comments:

JMR said...

jgn nyampah lama2..

maafkan la org tu...

sI tEDI said...

he he he he..sokong JMR..

~LP Lum~ said...

JMR & Tedi : huhuu... nak maafkan mcm mna?? aku xmo d kaco lagi...:(

Pocket said...

dia peminat lah tuu :D
heheh
cian dia..
mesti dia ingat yg di disukai :D

~LP Lum~ said...

pocket : peminat apa?? taste amoi cino aje... den poning dah nak suh dia jgn mai kdai.. xsnggup laie dah.....
mmg cian kat dia, tp dia blh pkir bla org dah mula xbape layan awk 2, tau2 sndri aje ar...

~Kak AZZ~ said...

lenkali ckp la kt dia...awak dtg sini tak pnh beli baju...belikan la baju utk cikgu2 kt skolah awak tu...hehehe...

pastu ckp lg kt dia....apa guna duit banyak tapi tara bini...wakakakaka.....jahat tak....

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)