Friday, February 12, 2010

Memoir Of Me, My Self & I~

Salam n eelloopp semua~
apa khabar korang semua?? 
ada sihat n ada yang sakit lagi ke?? :)
aku?? aku sihat n aku dah tak sakit lagi.. aku dah sembuh sepenuhnya daripada kesakitan yang aku alami sejak dua menjak nie..  :)

Allhamdulillah ku panjatkan kesyukuran pada yang Maha Esa kerana memberikan aku kekuatan tuk aku menempuh segala2nya dengan begitu tabah sekali walaupun kekadang aku rasakan seperti aku bukan lah sorang yang amat tabah dalam menjalani ujian ini.. yup, kekadang aku rasakan seperti aku ingin "mati" daripada aku teruskan ujian ini.. tapi Allhamdulillah, aku mempunyai teman2 yang amat memahami keadaan aku n terus memberikan sokongan tuk aku meneruskannya.. thanx~

tapi semalam aku tewas kembali dengan kenangan2 aku.. malam tadi aku terlihat kotak yang agak lama aku tak sentuh.. aku tak ingin sentuh kotak itu, tapi hatiku tertarik untuk menyentuhnya.. dan setiap kali aku terpandang n menyentuhnya, air mata aku akan mengalir.. bukan di buat2 sedey.. tapi aku memang teramat sedey kerana kotak itu adalah kotak kenangan aku dengan sesorang.. sesorang yang dulu aku panggil "Abang"..
"Abang" yang membuatkan aku bahagia hingga sekarang... :)

apa ada dalam kotak itu?? semua mengenainya.. segala pemberiannya dan segala2 mengenainya.. sejak mula aku mengenalinya aku simpan setiap apa yang di berikan pada aku.. aku salin setiap mesej2 dia, aku salin setiap email daripadanya.. owh.. aku amat gilakannya waktu itu.. walaupun kekdang dia membuatkan aku berkecil hati, tapi aku tak pernah lama berkecil hati dengan nya.. aku sedaya upaya membuang segalanya demi kebahagiaan kami.. bodoh ke aku waktu itu?? ya.. aku akui yang aku bodoh waktu itu kerana aku teamat mencintai lelaki itu.. aku lakukan apa jua untuk membahagiakan n mengembirakan dia.. tapi aku gagal.. gagal kerana aku tak mampu~ dan apabila perpisahan yang dia buat, aku redha.. kerana aku tahu yang aku amat tak layak untuk dia..

tapi sehingga kini, kami masih algi berhubung sebagai kawan.. dia banyak membantu aku dalam apa jua keadaan sekali pun walaupun hingga kini aku masih lagi menyimpan sayang pada dia.. tapi mugkin sayang aku hanya untuk sorang teman.. :)
aku bahagia dengan hidup aku sekarang dan aku jua tau yang dia sedang bahagia dengan hidup dia.. dengan kerjayanya di Bukit Aman.. aku harap dia akan ketemu dengan sorang yang benar2 sesuai untuk dia.. :)
aku akan doakan dia dari jauh.. 

then, aku terpandang diary yang menjadi teman setia aku setiap kali aku dalam gundah gulana.. diary yang banyak menyimpan rahsia perasaan aku pada "orang itu".. :)
sedey?? hehehe.. aku sedey gak ar tapi tak sedey macam yang tadi.. sebabnya itu hanya seketika.. bagi aku, menyintai berlainan dengan menyukai sesorang.. betul tak?? kalo tak betul sila betulkan untuk aku eik... :)

so, aku tumpang happy dengan perubahan yang "orang itu" berikan pada aku sekarang ini.. aku mengerti dan sangat mengerti keadaannya yang sedang berbahagia menyulam cinta.. :p

kul 3 pg, mata aku masih tak boleh nak lelap.. aku merenung masa depan.. merenung kembali apa yang telah aku buat selama aku hidup 27 tahun ini.. apa pencapaian aku sepanjang aku bergelar manusia  yang bernama lynda??
pikir punya pikir, aku pun tak dapat nak senaraikan apa yang aku dah capai.. :)

owh mungkin gak pencapaian aku yang tertinggi setakat ini aku memiliki segenggam diploma dalam bidang I.T.. aku keje ngan family aku.. bidang I.T terus ke bidang tekstile skang nie.. ;p

apa lagi?? aku rasa tak ada kot.. n yang penting aku ngah meng-usha benda alah nie... ;p
so aku ngah berusaha tuk mengumpul duit gaji aku tuk membeli benda alah itu... ;)
doa2kan aku moga2 aku dapat capai hajat aku sebelum taun depan eik... :)

ok ar semua... aku nak meneruskan tido aku yang tergendala tadi.. esok aku nak keje n nak melawat umah2 kalian... :)
lupa lak nak wish tahniah kat member aku Mr Bob ngan isteri di atas kelahiran putera sulung mereka.. :)

salam semua n bye2 everybody~

ps : Selamat Tinggal Lynda.. New Lynda will be coming soon... :)
n perasan tak yang aku menulis entry kali ini dengan penuh complete tanpa sebarang singkatan?? ;)







Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

2 comments:

sI tEDI said...

jgn cuba selak kenangan yg kita tak mahu ingat!

~LP Lum~ said...

tedi : thanx~ :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)