Wednesday, February 24, 2010

Kegembiraan Yang Aku Kecapi Sekarang Atas Kedukaan Aku Semalam ^_^


Salam n eelloopp semua~
pe citer korang sekarang? hehehe... skang nie aku epy epy epy sgt2... byk bnda yang wat aku epy skang nie... :)
korang pun epy tak?? :)

hehehe... cantikkan gambar kat atas 2? aku pun xtau ar tu gambar bunga ataupun buah.. tapi gambar tu aku dapat dari Pokcik Google Image atas tagged Dating.. ;p
ngape lak tetiba nak citer pasal dating?? sebabnya... 

ada sorang member aku akan kuar dating dengan admire dia.. aku ulang member aku ok.. :)
aku tau dia dah lama admire kat budak nie dari sekolah rendah dulu laie.. then bila masuk sekolah menengah dorang terpisah dan sekarang baru berjumpa semula.. dan dalam kata lainnya mereka akan kuar bersama tuk bertemu nanti... :)
aku tumpang gembira dengan kawan aku nie.. sebabnya dia tengah epy.. :)

yang lain.. aku epy sebab aku dah kembali bangkit daripada perasaan aku yang tak betul.. Klik Sini tuk entry yang berkaitan.. thanx aku ucapkan pada semua yang memberikan aku nasihat.. moga hanya Allah aje yang membalas kebaikan kalian pada aku... :)
NOW... I'M BACK!! :)

yang lain2... aku akan jumpa dengan member aku masa aku kecik2 dedulu.. masa aku masih darjah satu.. thanx 2 muka buku sebab jumpakan aku dengan teman2 masa zaman kanak2 rebina.. :p

then next month, my big day... (bukan weeding ok) ;)
just wanna hang out wif sum1... ;p
pas 2 aku nak tegok teman aku masa kat kolej bersanding.. wah.. sorang laie teman aku akan tinggalkan zaman kedaraannya.. ;)

apa laie eik?? owh... aku rasa sikit suram sebab aku dah lama xjumpa ngan My Sp.. arie tu janji nak turun sini, tapi ada keje.. now dia kat tempat kursus kat PULAPOR Jempol.. dah xada masa nak jumpa ngan dia.. :(
walaupun dia hanya ex-bf aku, tapi aku dah anggap dia macam kawan baik aku walaupun dia masih tak boleh nak tanding My Best Buddy Mr Dude.. dia 2 no 1 dalam list aku.. dia tetap akan jd My Best Buddy sampai bila2 pun... pada awek dia Cik Jue, don worry kalo korang kawen pun, dia tetap akan jadi best buddy aku gak.. cuma mugkin akan aku kurangkan penyusahan kat dia... ;p
aku doakan moga My Best Buddy akan kekal ngan Cik Jue dia nie smpai ke jinjang pelamin... :)

apa laie eik yang wat aku gembira?? owh ye.. aku g ke laman web Nuffnang tadi.. sebab lama gak aku tak menjengahkan diri aku kat sana.. dan aku lihat ada special kat situ.. thanx Nuffnang.. walaupun nilainya hanya beberapa sen aje.. tapi cukup wat aku epy sebab lama sudah alu tunggu kolum 2 nak ada nilai... :p
nie yang membuatkan aku bertambah2 semangat nak merepek kat blog aku nie... :p
(tolong maafkan aku sebab terlalu excited.. aku tahu kalian yang menyertainya dah banyak kali dapat duit dari Nuffnang.. aku nie baru aje nak merasa...) :)

lagi satu, aku akan men-join-kan diri aku dengan teman aku Si Amir Pujangga Cinta Lara tuk melaksanakan reunion bekas2 pelajar tahun 6 (1995) di sekolah lama kami iaitu Sekolah Kebangsaan Kampong Gelam atau nama glamernya SKKG.. :)
lama xberjumpa dengan teman2 yang lain2.. selalu aku jumpa teman2 yang selalu terjah umah waktu raya aje iaitu Mr. ALIM, MR. A'AN, Mr. PALI, Mr. DAUS JAMALUDDIN, Mr. FAIZ, Mr. NIZAM, Mr. ACAP (tolong jangan terperanjat sebab aku lebih ramai dan lebih mudah rapat dengan memebr2 lelaki aku berbanding dengan member2 perempuan aku...)

ok ar.. rasanya itu aje kot.. len kali aku citer laie eik... :)
petang kang kalo aku tak banyak keje aku datang ziarah umah korang eik.. :)
sayang kat korang.. :)
bye2..

ps : :)






Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

2 comments:

Bulan Dilangit Osaka Biru said...

bila pulak akak mau jumpa sayaa.. eheheheh

Unknown said...

moon : insya Allah... 1 arie nnti kita akan jumpa gak... :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)