Saturday, May 29, 2010

Update TerPenDek

Salam n eelloopp semua~
semoga korang semua sihat aje2... :)

ok nie entry terpendek aku...
aku baru aje smpai dari PJ tuk medical check-up.. :)
results tak memuaskan... :p

petang kang dah nak ke perjumpaan teman2 lama SKKG '95..
aku melawat kalian malam kang eik..

nak try resepi baru yang aku dapat semalam.. :p

bye2 semua... :)

ps : Dah Lama Tak Jumpa Dengan Budak2 SKKG.. Rindu Kat Korang Semua~ ^_^

Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

2 comments:

umi_e said...

salam... senoga result yang tak memuaskan itu bukan suatu yang membahayakan...

*Semoga terus diberikan kesihatan oleh Allah SWT*

Unknown said...

umie : wassalam~ huhuhu... walaupun bukan xberbahaya tapi masih dalam keadaan yang tak memuaskan buat pesakit seperti saya... :(

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)