Friday, June 18, 2010

Aku Dan Contest.. :)


Salam n eelloopp semua~
apa khabar?? Jumaat telah datang semula.. moga2 Jumaat kali ini akan lebih di berkati oleh-Nya.. 

tu lagu Insya Allah nyayian Maher Zain... :)


ok, aku bukan nak citer pasal Maher Zain nie.. aku nak citer pasal contest yang di anjurkan oleh Dak Xett Hereen a.k.a Miss Gaban.. :)
contest dia amat mudah.. tak yah wat entry pun.. 
hanya perlukan kekretifan anda serta sekeping photo..
just follow the simple steps.. :)
layari Blog Miss Gaban tuk keterangan lanjut.. :) 


aku pun mengambil bahagian gak dan gambar kat bawah nie yang menjadi taruhan aku :


budak kecik nie ngan rela atie nak jadi model aku... :p
hah.. nie ar my only lil sis.. Elyna Lum... :)
buah atie pengarang jantung kami.. umo dah bosar tapi macam kanak2 rebina aje.. :)

ok ar, kalo korang berminat, sila layari blog Xett Hereen a.k.a Miss Gaban... :)

ps : Esok Nak Ke Kenduri Kawen Teman Aku Firdaus Jamaluddin... :)





Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

7 comments:

dotblogspotdotkom said...

kim salam kat yang pegang nama miss gaban tu... huhuhuhu

sI tEDI said...

seboklah pakcikk ni.
nampak awek laju ke komen!!

ha ha ha ha

good luck lynda!

~LP Lum~ said...
This comment has been removed by the author.
mier@merr said...

hahaha.... comel comel.....

~ mizzAmy ~ said...

good luck. moga2 berjaya. ;)

~LP Lum~ said...

miera : dia memang cumel.. sebenarnya budget cumel... :p

amy : thanx ya... :)

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

semoga ade luck unutk akak..! hehe

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)