Tuesday, June 29, 2010

Adakah Anda Bertuah?? :)


Salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? sihat?? aku doakan moga korang sentiasa dalam keadaan yang sentiasa sihat... :)
Alhamdulillah syukur kepada Allah kerana memberikan kita kesempatan tuk menghirup udara yang penuh cabaran dalam dunia yang fana ini... :)

ok, korang sure taukan daun tu selalunya melambangkan apa?? yup.. tepat sekali, daun tu selalu melambangkan TUAH ataupun LUCKY ataupun LUCK... :)
arie nie aku nak bercerita mengenai tuah..

korang rasa korang nie bertuah ke tak?? atau korang nie merasakan yang korang unlucky?? bagi aku, aku rasa amat bertuah.. kenapa aku cakap mcm tu?? bukan sebab aku selalu menang andai aku bertaruh, atau aku selalu bernasib baik dalam melakukan sebarang kerja.. tapi aku bertuah kerana aku di lahirkan oleh ibu bapa aku yang sayang pada aku.. yang selalu menjaga aku.. yang selalu melakukan yang terbaik tuk aku.. :)

aku jua bertuah kerana memiliki teman2 yang baik.. korang jua teman2 aku walaupun sekadar di dalam alam maya.. :)

aku bertuah kerana aku mempunyai seorang sahabat yang amat baik.. sahabat yang selalu di sisi aku tika aku sukar ataupun senang... :)

aku bertuah kerana mempunyai adik dan kakak (My Sis Prince Adnil) yang selalu memberikan aku nasihat... :)

aku bertuah kerana aku bertemu dengan En.Cinta tika aku cuba terus mematikan hati aku tuk lelaki dan cinta... :)

dan sebab2 itu lah, aku merasakan aku amat bertuah kerana di lahirkan ke dunia ini dan mengenali mereka2 ini.. :)
korang pulak macam mana?? adakah korang pun rasa bertuah sama macam aku gak?? ^.^

ps : Menghitung Hari2~ ^.^





Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

10 comments:

~Cinta Cukulet~ said...

takde org yg tak bertuah..cuma kita je kadang2 kurang bersyukur huhu =)

~LP Lum~ said...

CC : betul3... sgt sokong kenyataan kamu dik... :)
kita aje yg xtau bersyukur... :)

- zuriey - said...

syukur kita adalah insan yang sungguh bertuah mempunyai ibu dan bapa

dotblogspotdotkom said...

ye.. pakcik bertuah.. kerana dilahirkan sebagai manusia.... yg sihat fizikal dan mental... al-hamdulillah....

~LP Lum~ said...

zuriy : yup... kita di lahirkan dengan mempunyai ibu bapa yg msih syg ngan kita.. :)

pokcik : hehehe.. Alhamdulillah jua pokcik sbb kita semua adalah manusia yg sempurna dr segi mental dan fizikal... :)

m4rilyn said...

saya bertuah sebab masih hidup.

~LP Lum~ said...

marilyn : hehehe..btl3... :)

mier@merr said...

saya bertuah sebab kenal kamu :)

intanurulfateha ❤ said...

.amboi kak
.dah menghitung hari nmpak! ;p

~LP Lum~ said...

miera : hehehe.. akak pun bertuah kerana kenal ngan miera... :)

intan : hehehe... no comment... :p

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)