Monday, June 7, 2010

Kembalinya Bunga-Bunga Hati Ku... :)


Salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? sihat tak?? aku doakan moga korang semua dalam keadaan yang amat sihat sokmo.. :)

ok korang ingat laie tak entry aku yang nie?? hehhee... entry itu ilham daripada ceritera teman aku.. tapi skang aku pulak yang merasakannya.. aduhai~ PARAH neng...
ngan sape aku in love?? jeng jeng jeng... tunggu aje ar.. belum samapi masa nak umumkan kat mana2 pun.. perlu menjaga perasaan mereka2 yang terlibat dalam percintaan ini... :))
(amat poyo kenyataan aku) :p

yang penting, kami sama2 berjanji akan cover line.. itu untuk kepentingan semua pihak.. :)
chop chop chop.. jangan ada pulak spekulasi yang menyatakan aku menjalin hubungan "terlarang" ok.. nie "orang baru", "kisah cinta yang baru" dan "pengalaman yang baru".. :)

terima kasih bebanyak pada Insan Itu kerana berjaya membuatkan atie aku idup kembali walaupun aku cakap kat dia yang berikan ar aku masa tuk aku pikirkan semula... :)

apa pun, semuanya hanya dalam perancangan.. belum pasti laie sampai ke mana tahap ke-serious-an kami.. :)
masih lagi mengenali hati budi masing2 walaupun kami dah lama mengenali antara satu dengan yang lain.. masih lagi dalam proses mencari yang mana benarnya tindakan kami ini.. dan masih lagi mencari siapa kami di dalam hati masing2... :p

doakan aku wahai teman2 ku.. 
moga ianya adalah yang terbaik buat insan yang tak baik nie..
moga ianya di redha oleh-Nya..
moga ianya di restui oleh kuarga kami..
moga ianya mampu membuatkan kami berbahagia.. :)

ps : Thanx Ya Kerana Membuatkan Atie Ku Berbunga2 Kembali.. ^_^ 





Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

13 comments:

♥ Xett Hereen ♥ said...

hye kakak.
in love ea??
wow! beshnye!!
happy 4 u!!

smoga ianya selama2nya.
wah poyos gitu ayat!

hahahaaa.
kite doakan yg terbaek utk kakak!
:)


*akk, kontes da on! jum join le~

http://cikgabanpunyablog.blogspot.com/2010/06/contest-name-note-for-cik-gaban-dah.html

hehee

mier@merr said...

semoga kebahagiaan milikmu sis cayang~~

insyaAllah.... amin..

~LP Lum~ said...

xett : huhuhu.. mna ada ar... xde maknanya in love... :p
laie poyo... :))

thanx atas doa 2.. n akak akan jenguk umah kamu jap laie eik... :)


miera : Amin~ thanx ya miera... :)
kamu gak.. semoga kebahagiaan menjadi milik kamu... :)

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

wah...in love eh..seronoknye..tumpang gembira ni..semoga akan berkekalan eh..hehe

~LP Lum~ said...

aida : hhehehe.. thanx ya.. tapi bukan akak ar... :)

Lady Zubaidah said...

Linda x payah cover line....ahaks

~LP Lum~ said...

zue : mana ada sy cover line?? :p

dotblogspotdotkom said...

moga bunga tu akan mengharumkan taman hati mu.... huhuhuh

~LP Lum~ said...

pokcik : hehehe.. Amin dan Insya Allah pokcik... :)

ps : tapi bukan sy tau... :)

FaTiN said...

semoga ke jinjang pelamin hendaknya. amin. bila aii nak ada bf jugak nihh hahaha

~LP Lum~ said...

fatin : amin...
tapi ngape semua kata akak pulak?? :)

~Kak AZZ~ said...

Kebahagiaan adalah milik setiap insan... :p

~LP Lum~ said...

kak azz : btl3.. semua insan berhak bahagia... :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)