Tuesday, June 8, 2010

Terima Kasih Sayang~ ^.^


Kredit Gambar Asal Kat FriendHugs.com Dan Gambar Yang Telah Di Edit
Kredit Kat Aku... :p

Salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? ada sihat?? aku doakan semoga korang sihat2 sokmo.. epy2 sokmo... :)
macam aku skang.. epy memanjang.. angau aje.. :p
dan2 angau.. angau kat sape?? hehehe.. ada ar... :">

ok ar, mohon maaf eik andai entry aku sejak dua menjak nie kearah kejiwangan yang amat terlampau.. biasa ar kalo dah berada di alam yang jiwang nie, kita perlu ar menjiwangkan diri.. konon2 nya menjiwai ar.. :p
tak boleh blah ayat aku skang.. :)

hehehe.. sebenarnya bukan ar nak cakap aku ngah kemaruk bercintan cintun.. just berada di alam yang aku rasa best setelah sekian lama aku tinggalkan alam itu.. :p
skang dah tuo2 nie, tak ada ar nak jiwang2 macam masa ngah muda remaja.. skang nie kiranya jiwang dalam usia yang dewasa ar.. nak cakap tuo kang terasa muda belia ar pulak, bila sebut muda belia, rasa macam tak sedar diri ar pulak... :))

bukan apa, En Cinta aku telah menjengah diri sejak dua menjak nie.. aku dah tanya mak aku pasal perkara nie, dan mak aku cakap, andai aku rasa aku epy ngan Si Dia, teruskan ar tapi mak aku nak jumpa Si Dia.. jeng..jeng.. tapi aku tak tau bila ar.. :p

lagipun perkara nie pun belum official laie.. tak de declare apa2 pun.. masing2 segan.. masing2 simpan perasaan sendiri... sampai bila pun aku tak tau ar.. tunggu aje ar... :p

dan dengan itu aku nak ucapkan terima kasih kerana sudi ar terima aku yang agak kasar nie.. yang rasanya tak sesuai ngan kamu yang baik.. sangat2 baik walaupun aku buat kamu macam2 perkara tuk buat kamu marah... :p
(tak patut aku kan??) :)

kamu skang buat tido aku cukup lena ngan mimpi2 yang indah.. :)
kamu terlalu baik.. terlalu sempurna buat aku yang macam apa tah nie..
terima kasih atas segalanya..
hanya itu aje yang aku mampu nak ucapkan takat ini..
terima kasih jua kerana telah menghidupkan kembali atie dan perasaan aku yang telah mati suatu ketika dulu.. ^^

ok ar, stop2 menjiwang.. kang aku muntah ngan tulisan aku sendiri.. 
-hehee.. nie inspirasi daripada seorang teman aku yang sedang di landa badai percintaan-

ps : Kalau Ar Aku Berada Di Dalam Situasi Teman Aku Itu, Alangkah Indah Nya?? :p 





Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

17 comments:

sI tEDI said...

semoga berbahagia hendaknya

dotblogspotdotkom said...

huhuhu.... BLOG LAYAN JIWA.. huhuuhuhuh

FaTiN said...

jiwang~~~~~

bila nak kahwin nanti ckp tau!

:P

tq sbb selalu ke blog saya wlpun saya jarang ke blog akak. u make my blog alive :)

~LP Lum~ said...

tedi : thanx n akan aku smpaikan pada teman aku nanti... :)

pokcik : ahaks~ sekali sekala layan pokcik, apa salahnya... :p

fatin : huhuhu.. lambat laie dik.. jodoh pun belum mai laie macam mana nak kawen?? :p

ps : sesama.. no hal... :)

mier@merr said...

ececeh...inspirasi yer.,..dah mmg berbunga2..xyah inspirasi da....

~LP Lum~ said...

miera : huhuhu... mna ada... xde ar... :p
:wat muka poyo aje:

larasephia said...

wahhhhhh..jiwang teramat sangat! Im so very pleased to know u're doing great n loved sis. :)

azuan said...

ayat pun berbunga-bunga cinta hoho~

~LP Lum~ said...

lara : huhuhu... bukan akak... just inspire aje tu... :)

zuan : huhuhu... xde ar.. mna ada... :)

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

wuuuuuuuuu..bestnye...cepat2 bawak die p jumpe mak eh..hehe

~me azue~ said...

semoga happy..;) suke sgt dgr org bahagia..;) so cute..n luvely...ngee~

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.uit
.sape yg becinta neh
.akak ke kwn akak? ;p

~LP Lum~ said...

aida : hehehe... nak bwk sape yg jumpa mak?? :)

azue : hehehe.. awak pun kena epy gak.. :)

intan : kwn akak ar.. dorg nie... :)

~Kak AZZ~ said...

ahahahaha....

gudluck...:p

~LP Lum~ said...

kak azz : hehehe.. gud luck apo kak?? :p

~me azue~ said...

insyaALLAH babe..Im trying to solve everything makes my life more smoother than before, dun worry even Im always down but then its juz in inside of the dark soul..yg luaran ni gah mcm apa je lagi..but Im not being hypocrite juz being more matured to handle my probs yg ntah bangang2 jer..ho9 doa kan Im happy..amin..n u too...;)

~LP Lum~ said...

azue : hehehe... selalu doakan tuk teman2... n hope u akan epy2... :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)