Sunday, June 27, 2010

Terima Kasih Pada Semua~


Salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? aku doakan moga sihat2 selalu... :)
ahad dah menjelma.. esok senin pulak.. so apa xtvt korang arie nie?? aku macam biasa lor.. keje.. keje.. keje.. dan masih setia tuk keje... :p

arie nie aku nak citer pasal TERIMA KASIH pulak... nak tanya korang, dalam sehari bape kali korang mengucapkan ucapan terima kasih nie?? :)
kalo aku, banyak kali.. tiap kali customer membeli, aku akan ucapkan terima kasih.. :p

ok ar, aku nak ucapkan terima kasih nie kat insan2 yang amat aku sayang sepanjang idup aku nie.. :)

memula pada teman2 aku iaitu kalian yang sudi membaca blog aku yang tak seberapa nie.. pada followers aku, pada teman2 yang setia memberikan komen... :)

pada My Best Buddy Mr Dude, thanx ya sebab sudi menjadi sahabat aku.. :)
u rock my fren... :p

istimewa wat En.Cinta.. hehehe... thanx ya sebab segalanya.. :)
Sayang Abg~

ok ar.. aku nak sambung wat keje.. entry nie tak ade komen eik.. sebab hanya entry ucapan terima kasih pada semua... ^-^

ps : Alhamdulillah Dan Terima Kasih~





Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)