Saturday, June 26, 2010

Setia~


Salam n eelloopp semua~
apa khabar korang semua?? sabtu menjelma semula.. bermakna telah seminggu berlalu meninggalkan kita.. sabtu ar masa tuk bersama2 insan2 yang kita sayang.. ada yang pulang ke kampung ke?? semoga selamat sampai... :)
ada yang g dating ke?? semoga epy2 berdating... :)
ada yang bekerja ke?? semoga bekerja ar ngan ikhlas... :)

kalo nie aku nak citer pasal setia.. 
tak semestinya bila sebut setia aje, terus ingat setia pada bf mahupun gf kan??
setia pada negara, setia pada agama, setia pada pasangan, setia pada ibu bapa, setia dalam persahabatan, setia pada ketua kita, dan macam2 laie setia... :)

bukan apa,aku mendengar keluhan seorang lelaki ini mengenai wife dia yang mempunyai scandal lain, walhal belum sampai setahun laie melayari bahtera berumah tangga... apa sebab??apa yang terjadi sebenarnya?? hanya mereka aje yang tahu.. tapi keyword kat sini adalah kesetiaan.. kalo kita setia pada suami ataupun isteri kita, insya Allah ianya tak akan terjadi sebegini.. 

tah ar, citer yang sebenar, masalah yang sebenar hanya mereka aje yang mengerti dan mengetahui.. kita hanya mampu mendengar... nak masuk campur aku tak mampu.. so dengar aje ar... :)

apa pun, aku harapkan agar wife dia nie sedar..
sedar yang semuanya itu salah..
hubby nie pun perlu sedar gak..
mungkin dia ada melakukan perkara yang membuatkan wife dia tergamak tuk ber-scandal ngan org len... :)

semoga korang akan kembali bersatu macam dulu.. usia perkahwinan masih hijau laie.. 

ps : Aku Seorang Yang Setia~ ^.^ 





Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

3 comments:

m4rilyn said...

setia pada negara tp pada orang masih ada keraguan :)

intanurulfateha ❤ said...

kite pun setia kak! ;D

Linglung said...

bicara tentang cinta, bicara manusia, bicara tentang setia :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)