Sunday, April 18, 2010

Entry Khas Buat En GB... :(


Salam n eelloopp semua~
korang apa khabar??
aku doakan moga sihat2 hendaknya... :)
arie ahad dah sampai... apa xtvt korang?? :p

ok2... arie nie just nak citer kepayahan tuk sertai Geng Blogger tanpa men-join-kan diri ngan Facebook... :(

sedey.. sebabnya skang nie kalo aku nak "ping" blog aku kat GB, aku kena login FB sebabnya ianya connect terus ngan akaun FB.. seperti yang korang sedia maklum, aku telahpun delete akaun FB aku.. so, skang aku dah susah nak "ping" blog aku di GB.. aku terpaksa blogwalking di blog2 ahli GB yang len dan tinggalkan jejak tuk mereka mengenali aku... memang ar kalo nak ikutkan ianya bawa banyak faedah.. antaranya, kita rajin ber-blogwalking dan dapat mengeratkan siraturrahim sesama ahli GB yang len.. yang masalah bagi aku adalah "MASA" tuk aku ber-blogwalking.. kekadang blog followers aku yang tak ramai nie pun aku tercungap2 nak abiskan ber-blogwalking.. tak masuk lagi blog2 yang aku lak jadi followers nya..

dulu, sewaktu aku ada akaun FB, aku hanya perlu "ping" aje blog aku, then.. kalo aku ada masa yang terluang, aku akan jejak semula mereka2 yang singgah di blog aku nie... bukan nak menyunggut mahupun apa, cuma aku rasa dalam dilema, sama ada aku perlu teruskan niat aku men-delete akaun FB aku ataupun aku perlu buka semula akaun aku semata2 hanya tuk aku boleh masuk semula ke GB..

adush~ pening lak pale aku nie... ngape ar di connect terus ke FB?? ngape tak buat satu akaun khas tuk mereka2 yang tak ada FB?? kalo di ikutkan, andaikan sesorang itu ingin menjadi ahli GB, orang itu perlulah ada akaun FB.. kalo tak ada, maknanya orang itu tak akan boleh sertai GB.. tidak kah itu menyukarkan??

aku tahu, aku tak layak tuk komen lelebih GB nie, sebabnya aku pun ahli baru kat situ.. tapi, aku rasa macam tak pratikal aje.. nie akan membuatkan orang yang tak ada akaun FB tapi berminat nak men-join-kan diri mereka ke GB, akan pikir 2 3 kali tuk sertai GB.. ada orang yang tak suka mempunyai laman web sosial macam nie.. so aku mohon admin GB tuk pikirkan mengenai permasalahan ini.. 

sebelum itu, aku mohon maaf pada semua ahli2 GB serta admin GB kalo tulisan aku ini membuatkan korang semua tersinggung.. aku hanya meluahkan apa yang aku rasakan aje.. harap maaf...

ps : Nampaknya Aku Akan Kembalikan Akaun FB Aku Hanya Tuk GB~ 





Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

3 comments:

cheryna zamrinor said...

tak guna sesiakan blog semata2 kerana seorang. apa kata yang lain nanti kan? yang buruk...buang jelah. macam makan buah jambu:)

Unknown said...

kak sha : ahaks~ don worry kak... ;)
mkn buah jmabu atau mat jambu eik kak??? ;p

Anonymous said...

http://soundcloud.com/user617591907/premium-rush-movie-2012 - new movie Premium Rush, the Premium Rush film, the Premium Rush download full film =((,

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)