Wednesday, April 7, 2010

Please Open Your Eyes And Open Your Mind..


Salam n eelloop semua~
apa khabar korang semua?? aku doakan moga korang sentiasa dalam keadaan yang sihat sokmo... :)
aku pun baru aje nak sihat dari demam.. huhuhu... doc kata aku tak demam, tapi aku demam.. macam mana tu?? :p

ok lah, aku just nak share rasa tak puas hati aku pada sesorang nie.. tolonglah bukak minda dan mata awak.. perhatikan orang sekeliling.. jangan sedap mulut tuk mengata orang.. mengeji orang.. awak cakap yang orang lain ada aje yang tak kena pada pandangan mata awak.. tapi pernah tak awak pikir semula, awak tu dah cukup perfect ke nak mengata atau mengeji orang lain??

apa salah orang itu hingga awak sanggup melafazkan kata2 hinaan sedemikian??
tolonglah, jangan hanya sebab seorang lelaki, kita kaum hawa sanggup bergaduh.. saya dah malas nak layan semua email2 awak.. 

awak kata awak dah kawen dan bercerai, so apa kena mengena dengan saya?? saya tak pernah tahu akan semua ini.. dan saya pun dah putus dengan lelaki yang awak gila kan dulu walaupun saya tahu dia adalah hak saya pada mulanya.. 

sekarang apa lagi yang awak tak puas hati dengan saya??
sebab sekarang saya makin epy??
sebab sekarang lelaki yang awak gilakan itu masih berhubung dengan saya bukan dengan awak??
sebab apa?? cuba bagitau pada saya.. apa salah saya dari dulu hingga sekarang pada awak.. saya tak pernag mengenali awak sebelum ini.. awak menjadi orang ke-3 dalam perhubungan saya dulu.. awak wujud dan awak cuba putuskan hubungan kami.. 

sekarang, kami dah putus.. apa lagi?? pegi ar goda dia hingga awak dapat dia semula..
ngape saya yang perlu awak marah??
ngape saya yang perlu awak keji??
ngape saya yang perlu awak hina??

kalo awak ada baca email yang saya send pada awak tadi, saya harap awak paham akan maksud saya.. tolonglah jangan kacau lagi hidup saya.. kalo awak masih menaruh hati pada dia, awak pergi lah pada dia.. jagan salahkan saya sebab dia tak layan awak..
jangan salahkan saya andai dia tak inginkan awak..

bukan salah saya.. bukan saya yang halang dia.. bukan saya yang menghasut dia tuk membenci awak.. saya bukan jenis perempuan macam awak.. bergaduh dengan perempuan lain hanya semata2 merebut cinta seorang lelaki yang tak ingin memberikan cintanya pada awak!!

andai dia tak ingin terima awak, awak kena pikir semula apa sebab awak tak di terima..
bukannya salahkan orang lain..
baiki diri sendiri dulu..
jangan tunding jari pada orang lain hanya kerana orang itu "berhak" mendapatkan apa haknya..

ps : For The Rest Of My Life, I'll Always Be With You.. 





Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

8 comments:

zahf said...

salam sis......
sangat setuju ngan pemikiran sis...sis sgt tabah melalui ujian hidup....what goes around is comes around kn sis??...

sy doakan sis sentiasa bahagia ngan hidup sis skang ni.....moga Allah senantiasa bersama sis walau ape keadaan sekalipun.....=)

take care ye.....=)

~LP Lum~ said...

zahf : wasalam... terlalu byk dugaan dalam idup membuatkan kita lebih matang dan lebih hargai apa yang kita ada dik... :)
thanx atas doa kamu..
thanx jua sebab sudi singgah ke teratak buruk nie... :)

sI tEDI said...

kadang2 manusia ni hidup dia oranglain tak boleh lebih dr dia. apa yg org ada semua dia nak.

macam kes ko ni.. perempuan sama perempuan pun mahu cari pasal. org lelaki tepuk tangan jek!


tapi kalau buat macam mana pun khianat mcm mana paun. kalau kalau hati lelaki tu x de pd dia.. x de juga

buang karan je org kata!

~LP Lum~ said...

tedi : tau tak pe... aku dah puas ckp ngan minah nie.. tapi dia mcm tu gak.. so aku tak mampu nak wat pape.. malas nak layan perangai dia... :)

~Kak AZZ~ said...

Jgn layan... Makin dilayan makin sakit jiwa...

huhuhu...

Mcm la ada sorang je lelaki kt dunia ni yg nak direbut2kan... Apa lg nak rebutkan lelaki yg dh rejek... errrrr...... oopppssss....

Siti Zubaidah said...

Jangan layan orang gila macam tu....be happy okaY!

Azuan said...

jgn dilayan hahaa..semoga kuat yea..

~LP Lum~ said...

kak azz : hehehe.. tau xpe... ngalahkan dia sorang aje jejaka idaman malaya... :)

zue : im epy... mlas dah layan dia... :)

azuan : hehehe... dah semakin kuat dah... :p

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)