Friday, April 9, 2010

Kenangan Kamu Adalah Yang Terindah Buat Diriku

Kredit Gambar Pada Diri Aku Sendiri

Salam dan eelloopp semua~

semalam, aku bermimpi sekali lagi akan dia.. dia yang semakin jauh dalam idup aku.. itu adalah apa yang aku rasakan sekarang..

entah ar, mengapa sejak skang nie hanya dia yang bermain di dalam mimpi2 aku.. mengapa hanya sudi singgah di alam mimpi aku..

adakah sebab aku terlalu rindu akan dia??
atau, adakah aku terlalu ingat pada dia??
atau, adakah rasa sayang aku pada dia??

semua jawapan tuk soalan di atas, tak mampu aku jawab..
aku biarkan tuk atie aku menjawapnya kelak..

ps : entry nie aku wat tak ada komen.. maafkan aku.. aku perlukan masa tuk menyesuaikan diri aku sekarang ini...





Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)