Tuesday, March 16, 2010

Bercinta Segi Tiga Yang Amat Menyesakkan Fikiran Serta Hati~


Salam n eelloopp semua~
apa khabar korang semua?? ada sihat tak?? al-maklum ar skang di seremban nie asyik ujan aje lak.. baru lepas musim panas... :)
apa pun Alhamdulillah syukran pada Ilahi atas segalanya.. sebenar aku lebih suka akan musim ujan.. bagi aku musim ujan adalah musim terbaik tuk aku merehatkan fikiran aku setelah seharian penat mencari rezeki.. :)
dan musim ujan juga membuatkan aku melepaskan segala masalah yang aku tanggung... :p
pelik kan?? tapi itulah aku.. seorang gadis yang poyo dan sengal serta pelik.. seperti kata teman2 aku, "ko nie pelik ar", "apa ar peliknya ko nie, lynda?" dan aku tetap aku.. :)

ok ar, aku bukan nak citer pasal aku yang pelik ataupun cuaca ujan skang nie.. (teringat kat lagu sorang penyanyi indie Ana Raffali - Hujan Bunga Di Kuala Lumpur)... :)

aku nak citer pasal cinta 3 segi atau cinta segi 3??.. korang sure ar tau kan apa itu cinta 3 segikan?? ianya bukanlah sejenis kuih tapi sejenis perasaan yang sepatutnya kita hindari.. tapi kekadang ianya muncul tanpa kita sedar pun... :D

aku ada sorang member yang tengah menghadapi masalah cinta 3 segi nie.. dia berkenalan dengan seorang gurl yang sekerja dengan dia.. tapi dalam masa yang sama hatie dia bukan pada gurl tersebut.. sebaliknya hatinya telah di berikan pada gurl yang lain.. aku tak tahu ar gurl yang laie satu 2.. :)

ngan gurl A iatu rakan sekerja dia, mereka belum declare laie sebagai pasangan kekasih tetapi masing2 mengharapkan antara satu sama yang lain.. gurl yang B nie, aku tak tahu akan citernya secara teliti.. aku hanya mendengarnya sikit aje.. aku tak tahu yang gurl B nie orang mana, macam mana dorang boleh kenal dan sebagainya.. aku hanya tahu yang member aku ini hanya dengan gurl A aje.. dan bila dia msg aku menceritakan mengenai dia ada atie pada gurl yang lain, aku jadi terkejut.. al-maklum ar member aku nie sorang yang pemalu.. :p

dia pun ada mengatakan yang family gurl A nie macam tak dapat nak terima dia sebab dia tak ensem.. WAT THE FISH!! adakah ukuran ke-hensem-an sesorang boleh menjamin kebahagiaan anak dia?? memang aku cukup tak setuju sungguh... korang setuju tak dengan pendapat aku?? atau korang setuju ngan pendapat family tu?? :p

aku kesian dengan member aku nie, mengapa dia diukur dengan sebegitu sekali oleh family gurl A tadi.. nak kata member aku nie tak ensem, tah ar.. bukan sebab dia member aku so aku terpaksa cakap dia ensem.. dia tak bape ensem tapi dia seorang yang baik hati.. yang penting dia tak merokok!! :D

so.. apakah kesudahan cerita cinta 3 segi teman aku nie?? aku akan bagitau kemudian bila dia dah benar2 rasa nak ceritakan segalanya pada aku nanti... :)
all the best 4 him.. :)

ps : Aku Tak Pernah Lalui Akan Pengalaman Bercinta 3 Segi.. Korang Pernah Tak?? :)





Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

4 comments:

dotblogspotdotkom said...

al-hamdulillah.. tak hensem pakcik nih pun.. laku juga... huhuhu...

alahaiii tidak kalu... sampai ke tua le pakcik x menikah....

~LP Lum~ said...

pokcik dot : hehehe... pokcik xensem ke?? ;)

FaTiN said...

suka ana raffali tu jugak.hate smokers too. never get involved dgn cinta 3 segi lagi setakat ni :D

~LP Lum~ said...

fatin : hehehe.. akak xbape suka ana raffali... :)
mber akak aje yg suka kat lagu 2... ;)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)