Saturday, March 27, 2010

Entry Khas Buat Mr Nuffnang... :)

Kredit Gambar Kat Diri Aku Sendiri
Salam n eelloopp semua~
ini hanya lah entry khas buat Mr Nuffnang...

nak ucapkan ribuan terima kasih sebab sudi meng-invite aku ke Gatsby Deodorant Street Fair 2010 pada 17hb April ini... :)

memula sangat2 ar teruja ngan jemputan tersebut.. nak g gak.. nak jumpa korang2 yang di jemput sama.. 

tapi............ ada tapinya... skang aku dalam 50 / 50... nak g ataupun tak.. kalo nak g, aku nak bwk adik aku sama.. :)
tapi ada keadaan yang tak mengizinkan aku nak turut serta... wwaarrgghh..!! aku nak nagis... :'(

tapi aku akan usahakan supaya aku dapat gak join korang semua kat sana nanti.. :)
ada rezeki, kita jumpa di sana ok... :)

ps : dapat email arie senin arie tu, wat entry nie arie sabtu.. hehehe.. sabtu lebih santai2... :p





Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

2 comments:

~Kak AZZ~ said...

ada peluang tu pegi je laa... Akak dpt gak kott... tp tak pegi laa... Jauh dan faham2 je la akak ni kan... hehehe...

Nnt amek pic bnyk2 tauuuu.... hahaha...

~LP Lum~ said...

kak azz : huhuhu... xpasti laie.... :)
nnti kalo den poie, den ambik byk2 pics eik... :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)