Friday, March 12, 2010

Mimpi Ku Seindah Mawar Putih... :)


Salam n eelloopp semua~
apa khabar korang semua?? ada sihat?? cuaca masih panas lagi ke kat tempat korang?? :)
kat tempat aku, alhamdulillah.. dah mula ujan bila tiba waktu malam dan dah sodap tido.. :)
bila sodap tido, sure mimpi pun sodap dan indah2 aje kan?? :))
apa pasal aku citer pasal mimpi lak?? sebabnya mimpi aku berkait rapat ngan gambar yang aku tepek kat atas nun.. cantik tak?? ;)
apa kena mengena gambar tu ngan mimpi aku?? :)
meh aku citer~ :p

dah hampir 2 malam berturut2 aku mimpi yang sama.. aku di sebuah taman yang indah dengan di penuhi bunga ros putih (my feberet 2) :)
dan, aku tengah ber-dating dengan sesorang yang aku tak clear wajahnya... tapi aku boleh rasa akan kehadiran dia di sisi aku..
kami bercerita banyak perkara dan seolah2 kami telah lama mengenali antara satu sama yang lain...

masa tu sweet sangat2.. aku rasa macam tak mau aje aku pergi dari tempat tu... kami berkongsi apa saja topik yang di bualkan..
dan aku rasa macam tak mahu berhenti dari berbual dengan "dia"... :)

gila kah aku?? hehehe... mungkin gak, sebab setiap malam aku akan nantikan mimpi yang sama berulang semula.. :)
hanya yang aku sampai sekarang tak mampu ialah, aku tak tahu siapa lelaki yang dating ngan aku dalam mimpi tu... :(

apa pun, aku cukup epy dan cukup bahagia berada di samping "dia" .. sama2 menyusuri taman yang penuh dengan ros putih.. wangi n sweet aje.... 
dan bila aku bangun aje, aku masih lagi terbau wangi ros putih tu.... :p
angau aku~

ps : Adakah Mimpi Aku Akan Menjadi Kenyataan Kelak?? Sepertimana Mimpi Aku Yang Indah Ini??? :)





Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

4 comments:

Anonymous said...

mmpi kdg2 mainan tp bile best buat kite tersenyum sumbing sendorangg






mgahahhahahahahaha~

insyaAllah mmpi yg baik akn baik juga akhirnya

Unknown said...

jane : amin~ atas doa adik 2... :)
n akak mmg sntiasa trsenyum bila dpt mmpi tu... :p

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

hati2.. jgn sampai dipermainkan oleh mimpi.. huhuhuh

Unknown said...

pokcik dot : insya Allah pokcik.. den akan lebih berhati2 wlaupun mmpi2 en skang nie teramat indah tuk den lpaskan.... :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)