Saturday, March 20, 2010

Aku Jua Merindui Diri Kamu~


Salam n eelloopp semua~
apa khabar?? arie nie arie sabtu.. 20hb Mac 2010..
aku doakan korang semua dalam keadaan yang amat menyenangkan.. entry nie aku tulis pada kul 1:30 pagi arie Sabtu..

kenapa aku tetiba menulis di awal2 pagi buta macam nie?? sebabnya aku tak boleh tido.. mata aku tak boleh nak lelap walaupun seminit pun.. segar dan amat segar.. puas sudah ku cuba berbagai cara termasuk Mr P***i nya cara yang mengarut pun aku try gak... :)

gara2 sms daripada sum1 yang amat aku rindu.. 
sum1 yang telah menjadi sebahagian dalam hidup aku.. (ooppss.. he told me, bukan sebahagian.. sepenuhnya.. kerana andai sebahagian, kita akan terasing tapi bila kita berkongsi, kita akan selamanya bersama)

aku rindu akan dia.. serious.. aku amat rindukan dia.. aku pun tak sangka yang dia akan sms aku pagi semalam.. sebab aku tahu dia terlalu busy dengan kerja2 dia.. terlalu banyak perkara yang dia nak selesaikan.. 

dan yang lebih mengejutkan lagi apabila dia menyatakan :
"missing u everyday.. tapi missing u like crazy today"
owh~ aku amat terharu.. tapi aku tahu, aku tak mampu untuk membalasnya seperti dahulu.. aku ingin katakan aku jua merinduinya.. tapi rindu aku padanya hanya dalam khayalan cuma.. aku tak mampu nak luahkan kerana aku terpaksa melupakan dirinya.. bukan kerana dalam hati aku ada insan yang lain.. kerana dalam hatiku tiada insan lain setakat ini.. 
Mr P****i dan Mr E adalah insan yang belum pasti laie.. mereka hanya sekadar teman aku.. 

aku keliru dengan perasaan aku sebenarnya.. aku tak tahu yang mana ingin aku nak.. adakah aku benar2 telah hilang atie tuk berkasih sayang?? kenapa aku tak mampu nak menyatakan yang aku jua sayang akan kamu?? kenapa aku kelu bila aku ingin lafazkan betapa aku rindu akan kamu?? kenapa kenapa dan kenapa...

Ya Allah~ aku mohon padamu, berikanlah aku petunjuk tuk memilih jalan yang terbaik buat hambamu ini.. aku mengerti, dosa2 ku padamu terlalu banyak dan tak mampu tuk aku tebus.. tapi aku hanya mampu untuk memohon dan terus memohon padamu...

andai benar, jodohku pada kamu My Sp, aku redha..
andai jua jodoh aku dengan Mr P***i mahupun Mr E, aku jua redha..
tapi jangan lah di -Kau duga aku sebegini... aku buntu~ aku binggung~

ps : Aku Hanya Insan Biasa Yang Tak Mampu Untuk Membuat Keputusan Seadilnya... :(






Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

4 comments:

Pocket said...

entah kenapa kalau pocket rindu,
pocket akan sakit tulang rusuk kiri, macam ada kesan jer :D

rindu tu besh, sebab enhancekan perasaan happy bila jumpa yg dirindui:)

~LP Lum~ said...

pocket : owh~ bgs ar kalo mcm 2.. at least pocket tau yg pocket sedang merindui sum1 bila tetba sakit tulang rusuk kiri.. :)
bg sy, rindu tu xbest.. sebb nya "sakit" sgt2 bila menanggungnya... :)

zahf said...

salam~

Allah menyayangi sis.....sbb itu tuhan menduga sis sebegitu....

Dia Maha Mengetahui segalanya...termasuk kekuatan sis untuk m'hadapinya.....

Laluinya dengan tabah ye sis....

~LP Lum~ said...

zahf : wasalam~
thanx atas nasihat tu... :)
insya Allah, semuanya akan di lalui dengan setabah yang mungkin... :)

ps : thanx sbb sudi singgah ke sini... :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)