Sunday, March 14, 2010

Hanya Kerana Rindu, Aku Masih Di Sini...

Salam n elloopp semua~
ahad menjelma kembali..bermakna 1 minggu telah berlalu... minggu baru akan muncul mengambil alih pula.. masa kian cepat berlalu.. :)
telah hampir masuk pertengahan bulan Mac sudah.. dan tak lama laie April akan menjelma.. bukan sebab April Fool yang menarik bagi aku tuk bulan April, aku hanya mengenang semula telah masuk hampir 4 taun aku melangkah ke alam pekerjaan.. bermakna telah 4 taun jua aku mengabdikan diri aku pada Elyna Jaya Ent. :)
terlalu banyak kenangan yang pahit dan manis selama aku di sini.. 
ok lah aku bukan nak citer pasal pengalaman aku.. itu aku akan citer kemudian... :p


tapi malam nie,aku memang tak dapat nak lelapkan mata aku.. hingga lah aku menulis entry ini pada pukul 2:11 am.. mata aku tetap segar bugar ngalahkan di waktu siang lagaknya... :)
nak kata sebab aku minum kopi petang tadi, tak jugak.. tiap2 petang aku minum kopi dan masih boleh lelapkan mata aku pada malam harinya.. :)


ada satu perasaan yang timbul dalam diri aku sekarang ini.. aku merindui seseorang.. jiwang seh.. harap maafkan aku.. :)
yup.. aku merinduinya.. aku tak pasti aku merindui sape sebenarnya.. aku tak layak sebenarnya tuk merindui mereka2 ini.. tapi mereka2 ini pernah berada dalam hidup aku.. walaupun bukan sebagai sang kekasih mahupun sang mantan.. ;p


aku sedar siapa diri ini.. tuk merindui sesorang yang belum pasti lagi merindui akan diri aku adalah amat memalukan (bagi aku ar eik).. tapi aku tak mampu nak bendung lagi.. mereka2 ini silih berganti dalam fikiran aku sekarang..


My Sp kenangan aku yang terindah..
Mr Notty mengajar aku erti kebebasan berfikir..
Mr E mengajar aku erti kesungguhan dalam meraih cinta..
Mr P mengajar aku erti sebuah kerinduan..
Mr Dude mengajar aku nilai sebuah persahabatan..


dan mereka2 inilah iaitu lelaki2 yang banyak mengajar aku erti sebuah kehidupan.. jangan terperanjat mahupun membuat spekulasi mengenai mengapa aku lebih ramai berkawan dengan lelaki berbanding perempuan.. perempuan sesetengahnya hanya menjatuh aku.. menikam aku dari belakang dan hanya bermuka2 dengan aku.. aku pernah terkena sekali dan aku tak akan terkena lagi.. aku tak kisah andai korang kata aku bias sebab menhukum perempuan sedemikian walaupun aku sebenarnya seorang perempuan.. :)


dan aku ingin menyatakan di sini bahawa aku sayang akan kamu2 dan aku merindui akan kamu2... maafkan aku kerana merindui kamu2 kerana sebahagian daripada kamu2 telah mempunyai buah hati serta ada yang telah bertunang.. 


aku jua yang masih menyolokan kan diri aku hanya kerana aku masih lagi mencari Mr Love yang benar2 menerima aku seadanya... dan aku pasti Mr Love aku akan datang jua suatu hari nanti... Insya Allah~ :)


ps : I Am Soulless Now~





Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

2 comments:

cHeRyNa PiReS said...

kalau soulless tak merindu dik oiiii....
amboi...tgh ada feeling dum...dum..mesti best kan ada feeling macam tu?

~LP Lum~ said...

kak sha : sy kan pelik... mcm kata "org itu" sy adalah seorang yg pelik.. so ngah2 soulless pun blh merindui gak... :))
feeling dum dum 2 apa eik kak?? :p

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)