Monday, March 1, 2010

Manisnya Kebahgiaan Setelah Apa Yang Ku Lalui... ^_^


Salam n eelloopp semua~
pe khabar?? wah... arie pertama pada minggu baru dalam bulan yang ke-3 kalendar.. ini bermakna telah 3 bulan kita berada di dalam tahun 2010.. :)
jap aje rasanya eik?? pejam celik pejam celik dah masuk bulan Mac.. kang pejam celik pejam celik dah masuk bulan Mei lak.. hehehe ada apa ngan bulan Mei?? jeng... jeng... jeng...
2 kena tunggu ar entry bulan Mei... :p

ok ar.. kali nie nak citer pasal jatuh cinta lak.. wah2 xmenahan sungguh.. sejak kebelakangan nie aku suka bonar ar menulis entry2 yang berkaitan ngan En.Cinta.. apa kes Miz Lp?? dah jatuh cinta ke?? =))
xde ar nak cakap dah jatuh cinta.. macam kata member aku "Walaupun Muka Aku Nampak Brutal, Tapi Dalam Hati Ada Taman" thanx 2 Mr Are Peace atas ayat tadi... ;)

hehehe... taman apa yang ada dalam atie ku skang?? tah ar aku pun xtau ar nak cakap.. :)
tapi perasaan aku ini telah lama tak menjegah sejak pemergiaan My Sp.. adakah ini yang di katakan aku telah jatuh cinta?? huhuhu... adakah aku telah bersedia tuk memulakan suatu perhubungan yang serious?? adakah aku telah benar2 bersedia menerima kehadiran insan lain tuk aku gantikan tempat My Sp?? (sebenarnya My Sp xde yang dapat ganti.. dia akan tetap selamanya di dalam sebuah ruang di hati aku) :)

hehehe... tah ar.. bila aku xdapat msg dia aku jadi macam begong aje.. nak chating dia xde Ym.. katanya buta I.T dah dia adalah makhluk yang xbersosial.. :p
aku kenal dia dah lama sejak kecik2 laie..  penah satu sekolah dengan dia.. (nak citer lebih2 xboleh.. kang kalo dia terbaca blog aku nie.. hancus aku) :p

bila dapat msg dari dia, aku akan senyum secara automatic.. xde masa skang nak tunggu tukar gear... :p
apa kes?? kesnya aku pun xtau macam mana nak handle.. n yang best aku mungkin akan ke kenduri kawen teman aku dengan dia... :)
aku just xsangka yang dia akan setuju nak g sama2 dengan aku.. aku hanya bertanyakan tapi xmengharap sangat yang dia akan bersetuju.. tapi dia pun xpasti laie.. takut kena keje... :)
apa pun itu dah cukup wat aku tuk senyum sepanjang malam.... :))
(parah sudah aku nie bah....)

Mr Dude pun tau akan perubahan aku sejak dua menjak nie.. ;p
betul2 alert sungguh My Best Buddy itu... :)
n My Best Buddy pun dah nak terbang ke Sabah tuk ketemu ngan buah atie dia yang study kat UMS.. :)
Dak Jue.. she so cute n lovely.. frenly but aku xberapa kenal sangat dia.. just kenal dari My Best Buddy n dari muka buku Dak Jue.. :)

Mr Notty pun dah ketemu ngan gadis pujaan atie dia.. Miss Nasha Rai.. aku xtau ar nama sebenar dia apa.. cuma dapat tau dari Mr Notty yang suh aku tengok Miss Nasha rai nie kat muka buku... :)
thanx 2 muka buku... :)
byk tul jasa En Muka Buku kat aku upanya... ;p

ok ar.. aku dah nak start wat keje.. :)
n aku jumpa kalian petang kang eik... :)

ps : thanx 2 my old fren atas perjumpaan arie 2.. Mr E ko mmg best... :)







Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

2 comments:

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

jom kita berchenta..... huhuhuhu mmg tak menahan

Unknown said...

pokcik dot : mmg xmehanan ajakkn pokcik... :p

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)